کد خبر: ۶۳۰۶۸۱
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶

تابش: موشک باران پایگاه عین‌الاسد دفاع از خود بود

نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که اقدام ایران در موشک باران پایگاه آمریکایی عین‌الاسد یک اقدام جنگجویانه نبوده بلکه دفاع ایران در برابر به شهادت رساندن سردار سلیمانی بود.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا تابش درباره موشک‌باران پایگاه هوایی عین‌الاسد آمریکا توسط ایران، گفت: این عملیات مورد انتظار ملت ایران و مطالبه‌ای بود که افکار عمومی داشتند؛ گرچه جبران آن ضایعه خسارت بار نیست ولی قدرت و توانمندی ایران را نشان می‌دهد و تحقق وعده مسئولان امر است که گفتند انتقام سختی خواهند گرفت.

وی افزود: جالب اینجاست که پایگاهی مورد هدف قرار گرفته که از آن عملیات نظامی علیه سردار سلیمانی و همرزمانش انجام شده بود و ایران آنجا را مورد هدف قرار داد. ایران علاوه بر اینکه ضرب شستی نشان داد و افکار عمومی را تا حدی اقناع کرد، توانمندی خود را به رخ کشید و نشان داد که تا چه حد از نظر نظامی، توانایی دارد.

تابش: موشک باران پایگاه عین‌الاسد دفاع از خود بود

این نماینده مجلس با بیان اینکه این اقدام منطبق با موازین بین المللی و بند ۵۱ منشور ملل متحد است، ادامه داد: ما از خودمان دفاع کردیم، بارها مسئولین ما اعلام کردند که آغاز کننده جنگ نیستیم ولی با تمام قدرت از خود دفاع می‌کنیم. این اقدام هم جنگجویانه نبود بلکه دفاع بود.

تابش در پایان اضافه کرد: مقدمات خروج آمریکا از منطقه با مصوبه مجلس عراق فراهم شد، به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها خودشان هم فضا را برای ماندن مناسب نمی‌دانند، امیدواریم این درس عبرتی باشد که ماندگاری در منطقه با توجه به اقدامات تروریستی برایشان خسارت بار باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین