کد خبر: ۶۳۰۷۴۲
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲

امری: نیمار باید از پاری‌سن ژرمن جدا شود

سرمربی سابق آرسنال معتقد است شاگرد سابقش باید راه خروج از پاری سن ژرمن را در پیش بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از دیلی میل، اونای امری سرمربی سابق آرسنال که مدتی است از این تیم اخراج شده در سال ۲۰۱۷ سرمربی پاری سن ژرمن بود که توانست نیمار را با ۱۹۸ میلیون پوند از بارسلونا بخرد ولی این ستاره برزیلی آن طور که باید نتوانست در فرانسه خودش را نشان دهد.

سرمربی سابق آرسنال درباره وضعیت شاگرد سابق خود گفت: فلورنتینو پرس می‌خواهد زمینه را برای جذب نیمار فراهم کند اما من اطمینان دارم که نیمار فعلا در پاری ‌سن‌ ژرمن باقی خواهد ماند. البته الان بارسلونا هم به دنبال او است. من خودم جزو کسانی بودم که دوست داشتم او به پاریس بیاید ولی باید قبول کرد که نیمار در بارسلونا روزهای بهتری داشت و باید به فوتبال اسپانیا برگردد.

امری: نیمار باید از پاری‌سن ژرمن جدا شود

سرمربی اسپانیایی سابق پاری ‌سن‌ ژرمن ادامه‌ داد: آنچه نیمار به آن نیاز دارد ثبات است. او الان ۲۷ سال سن دارد که بهترین سال برای این است که شما بتوانید بهترین بازیکن جهان شوید و او باید از این فرصت استفاده کند و بهترین تصمیم‌های ممکن را برای خود بگیرد. نیمار در درجه نخست به دنبال موفقیت‌های گروهی است و بعد از آن هم به موفقیت‌های فردی توجه می‌کند.

در تازه‌ترین فهرست ترنسفر مارکت برای دسامبر ارزش نیمار کاهش داشته است و این رقم به ۱۶۰ میلیون یورو کاهش یافته است. او در کنار رحیم استرلینگ در جایگاه دوم ارزشمندترین بازیکنان قرار دارد و در صدر، کیلیان ام‌باپه با ۲۰۰ میلیون یورو دیده می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین