کد خبر: ۶۳۰۸۶۹
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵

بیانیه ارتش در حمایت از حمله موشکی سپاه

ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای در حمایت از پاسخ قاطعانه سپاه در انهدام پایگاه عین الاسد آمریکا تاکید کرد: در صورت شرارت مجدد دشمن، سیلی ملت ایران به مشتی کوبنده تبدیل خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

ارتش جمهوری اسلامی در حمایت از پاسخ قاطعانه سپاه در انهدام پایگاه عین الاسد آمریکا تاکید کرد: در صورت شرارت مجدد دشمن، سیلی ملت ایران به مشتی کوبنده تبدیل خواهد شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ – سجده 22

بیانیه ارتش در حمایت از حمله موشکی سپاه

ملت رشید و غیور ایران اسلامی؛ سیلی فرزندان مومن شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای انتقام خون شهدای مقاومت بر چهره جنایتکار و تروریست آمریکا بخشی از اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

پاسخ کوبنده به اقدام تروریستی و جنایتکارانه دولت آمریکا حق مسلم و انتظار مشروع امت اسلام و آزادگان جهان و تحقق وعده نظام اسلامی بود که گوشه‌ای از آلام مردم مسلمان و آزاده منطقه را التیام بخشید.

متجاوزان و جنایتکاران تروریست بدانند که امنیت و صیانت از نظام اسلامی و ملت غیور ایران، خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و با تمام قدرت و ظرفیت، با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی و آمادگی کامل و روحیه ای مضاعف در پاسداری از آرمان‌ها و اهداف نظام ایستاده ایم.

دشمن با درک اقتدار جمهوری اسلامی ایران خوب می‌داند که در صورت تکرار هرگونه شرارت و جنایت، سیلی نواخته شده به چهره‌اش به مشت های پولادین کوبنده تبدیل خواهد شد.

بدون تردید ملت بصیر و دلیر ایران، ضمن تأکید بر مواضع مقتدرانه و حق طلبانه، راهبرد اخراج بیگانگان از منطقه را تا آخرین گام و تا رفع شر تروریست‌های آمریکایی پیگیری و منطقه و جهان اسلام را از لوث وجود فسادبرانگیز متجاوزان پاک خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین