کد خبر: ۶۳۰۹۴۶
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۵

پیام جامعه مدرسین درباره حمله موشکی سپاه و جان‌باختن شهروندان در حوادث اخیر

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیام‌های جداگانه‌ای از اقدام سریع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر کرد و جان‌باختن تعدادی از مردم در مراسم تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان و نیز در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری را تسلیت گفت.
آفتاب‌‌نیوز :

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم روز پنجشنبه در پیامی ضمن تشکر از اقدام سریع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات انتقام سخت علیه پایگاه آمریکایی در عراق آورده است: سیلی بامداد چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ و اقدام به‌موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ویران کردن بزرگ‌ترین و مجهزترین پایگاه آمریکا در عراق، افقِ فراروی جبهه استکبار به‌ویژه شیطان بزرگ را تیره و پایان اشغال و حضور آنان در منطقه را بشارت داد.

در این پیام ذکر شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همراه با ملت شریف ایران با شکر و سپاس خدای متعال، قدردان این اقدام شایسته است. پس از این ده‌ها تابوت از تروریست‌های جنایتکار به کشورشان رهسپار می‌شوند تا پایانی باشد بر حضور فسادبرانگیز آمریکا که به‌وجود آوردن داعش و ایجاد تفرقه در میان سرزمین‌های اسلامی یکی از بارزترین مفسده‌های آن است.

پیام جامعه مدرسین درباره

در پایان این پیام آمده است: همچنین شکرگذار و قدردان دو ملت ایران و عراق هستیم که در وداع با سرداران آسمانی خود حماسه‌ بی‌نظیری را آفریدند و اساسی‌ترین گام را در زمینه‌سازی برای پایان‌دادن به حضور شرارت‌بار آمریکا برداشتند.

صبح جمعه ۱۳ دی‌ماه جاری سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد (عراق) به شهادت رسید.

سپاه پاسداران بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه جاری در پاسخ به این اقدام تروریستی و همچنین انتقام خون سردار سلیمانی و یاران شهیدش ده‌ها موشک بالستیک را به سوی پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق شلیک کرد.

پیام تسلیت در پی حادثه‌ تلخ جان‌باختن تعدادی از مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی در کرمان

در پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی حادثه‌ تلخ جان‌باختن تعدادی از مردم در مراسم تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان نیز آمده است: حادثه‌ تلخ و اندوه‌بار جان‌باختن و مصدومیت ده‌ها نفر از دلدادگان مکتب ایثار و شهادت در مراسم عظیم تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی در کرمان، دل‌ها را لبریز از اندوه و تاسف کرد.

در این پیام افزوده شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های آنان، رحمت و مغفرت الهی برای درگذشتگان و شفای آسیب‌دیدگان را از خداوند متعال خواستار است؛ همچنین از مسئولان و دست‌اندرکاران می‌خواهد همه تلاش خود را برای علاج مصدومان و کاستن از مصائب داغداران به کار گیرند.

در جریان مراسم تشییع و تدفین سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان به دلیل ازدحام جمعیت بیش از ۵۰ تن از هموطنان فوت شدند.

پیام تسلیت حادثه سقوط هواپیمای مسافربری

همچنین در پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی حادثه‌ سقوط هواپیمای مسافربری آمده است: حادثه تلخ و مصیبت بار سقوط هواپیمای مسافربری و جان‌باختن جمعی از هم‌میهنان عزیز و اتباع دیگر کشورها موجب تاسف و تاثر گردید.

این پیام حاکی است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این مصیبت را به ملت ایران تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال صبر و بردباری برای بازماندگان و رحمت و مغفرت برای جان‌باختگان را مسالت می‌نماید.

هواپیمای بویینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراینی با ۱۷۹ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه این هفته تهران را به مقصد «کی‌یف» پایتخت اوکراین ترک می‌کرد، حوالی شهر جدید پرند در استان تهران به‌دلیل حادثه آتش‌سوزی در قسمت موتور دچار نقص فنی شد؛ به گفته رییس سازمان اورژانس کشور در این حادثه ۱۴۷ مسافر ایرانی و ۳۲ مسافر خارجی جان باختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین