کد خبر: ۶۳۰۹۵۶
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

وکیلی: حمله ایران به پایگاه هوایی آمریکا رونمایی از اقتدار جمهوری اسلامی بود

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی موشک‌باران پایگاه آمریکایی عین‌الاسد را مطالبه افکار عمومی ملت ایران و رونمایی از اقتدار جمهوری اسلامی عنوان کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه‌های آمریکا اظهار کرد:‌ این اقدام به عنوان گام اول قدم خوبی است به خصوص اینکه ایران در این گام مراکز راهبردی آمریکا در منطقه یعنی هم عین‌الاسد و هم اربیل را به عنوان دو نقطه راهبردی به لحاظ دیدبانی منطقه و نقش فرماندهی نشانه گرفت. لذا قدم بزرگی به حساب می‌آید.

وی افزود: این اقدام رونمایی از توان نظامی ایران و جدیت ایران در مقابل تجاوزگری هر قدرتی است. اگر دولت آمریکا از مبدأ هر کشوری در منطقه بخواهد واکنش متقابلی داشته باشد طبیعی است. ایران این حق را برای خود قائل است که واکنش سریع نشان دهد که در این صورت هم آمریکا و هم کشوری که میزبان حمله آمریکا باشد پشیمان خواهند شد و تاوان سنگینی خواهند داد.

وکیلی: حمله ایران به پایگاه هوایی آمریکا رونمایی از اقتدار جمهوری اسلامی بود

این عضو فراکسیون امید مجلس یادآور شد: در گام بعدی اسرائیل، امارات و عربستان می‌توانند هدف‌های مهمی برای ایران باشند. بنابراین به صلاح این کشورها است که میزبانی شرارت آمریکا در منطقه را عهده دار نباشند و به صلاح آمریکاست که به این شرارت دامن نزند.

وکیلی با بیان اینکه «ایران کشوری نیست که مورد تجاوز قرار گیرد و سکوت کند»، یادآور شد: به نفع آمریکایی‌هاست که جلوی خیره‌سری ترامپ را بگیرند. گامی که ایران برداشت در مقابل خون سردار سلیمانی گام ناچیزی است و در درازمدت آمریکایی‌ها هزینه دهشتناکی را پرداخت خواهند کرد. این گام مطالبه افکار عمومی ملت و رونمایی از اقتدار جمهوری اسلامی بود اما آمریکا هزینه ترور سردار سلیمانی را در جای‌جای جهان پرداخت خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین