کد خبر: ۶۳۱۰۷۵
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴

بسته شدن راه چند شهر سیستان بلوچستان به دلیل سیلاب

به دنبال وقوع بارشهای سلابی راه ارتباطی چند شهر سیستان و بلوچستان مسدود اعلام شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

فرماندار دلگان گفت: به دنبال وقوع بارش، مسیر ارتباطی دلگان به زهکلوت رودبار جنوب در استان کرمان و دلگان به بزمان و ایرانشهر و دلگان به جلگه و جلگه به چاه اسحاق مسدود هستند لذا به رانندگان متذکر می شویم در این محورها تردد نکنند.

مجتبی شجاعی افزود: هم اینک در شهر گلمورتی دلگان آبگرفتگی شدید را داریم و به مردم توصیه می کنیم از تردد در حاشیه رودخانه ها پرهیز کنند.

وی اظهار داشت: عزیزانی که بافت خانه شان گلی و سست می باشد فعلا موقتا مکان دیگری را برای اسکان انتخاب کنند.بر حسب اعلام ستاد مدیریت بحران استان با توجه به شرایط جوی و طغیان رودخانه های محلی محور مخت به نیکشهر و نیکشهر به بنت تا اطلاع بعدی بسته است.

فرماندار خاش هم گفت: به دنبال وقوع بارش های سنگین از روز قبل تاکنون آبگرفتگی شدید در شهر خاش به وجود آمده و بسیاری از رودخانه ها خروشان شده اند.

صاحب گل صالحی افزود: با توجه به شرایط برفی تفتان و اطراف آن و بارندگی شدید در نقاط مختلف شهرستان اکثر محورهای ارتباطی لغزنده هستند و تردد در محور ترانزیتی خاش به زاهدان و ایرانشهر و خاش به سراوان باید همراه با رعایت جوانب احتیاط باشد.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط بارش سنگین برف و باران در تفتان به مردم توصیه می شودبدون دلیل به این منطقه سفر نکنند.

صالحی گفت: تاکنون از خروش رودخانه های پنج انگشت، زیروکی و گوهرکوه، حوزه دشت آبخوان، شوگه، خان بی بی گزارش دریافت شده است.

وی اظهار داشت: الحمدلله این سامانه تمام مناطق شهرستان خاش را فرا گرفته و سیلابی شدن رودخانه ها هم دور از انتظار نیست، لذا مردم در اطراف رودخانه ها تردد و یا اتراق نکنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین