کد خبر: ۶۳۱۱۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
لغو برنامه‌های پروازی پس از عملیات انتقام به عهده مرکز کنترل فضای کشور بود

چرا لحظه شلیک به پایگاه عین الاسد آمریکا، پروازهای داخلی ایران لغو نشده بود؟

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با تاکید بر اینکه مرکز کنترل فضای کشور باید نسبت به لغو برنامه‌های پروازی دستور می‌داد، گفت: ما موظف هستیم برنامه‌های روتین پروازی را انجام دهیم و از این موضوعات بی‌اطلاع بودیم. اختیار لغو یا تاخیر در پروازها به دلیل شرایط امنیتی در کشور را نداریم مگر اینکه از مرجعی به ما دستور بدهند.
آفتاب‌‌نیوز :

سیاوش امیرمکری در پاسخ به این سوال که چرا بامداد چهارشنبه 18 دی ماه پس از انجام عملیات انتقام، نسبت به تاخیر و لغو پروازها اقدام نکردید، گفت: دستورالعمل لغو و تاخیر پروازها برای چنین موضوعاتی را پدافند اعلام می کند.

وی ادامه داد: نهاد و افرادی باید نسبت به لغو و تاخیر در انجام پروازها اقدام کنند که از موضوعات مطلع هستند. ما در مقام متولی شرکت فرودگاه‌های کشور از شرایط مطلع نبودیم.

چرا لحظه شلیک به پایگاه عین الاسد آمریکا، پروازهای داخلی ایران لغو نشده بود؟

امیرمکری با تاکید بر اینکه مرکز کنترل فضای کشور باید نسبت به لغو برنامه‌های پروازی دستور می‌داد، گفت: ما موظف هستیم برنامه‌های روتین پروازی را انجام دهیم و از این موضوعات بی‌اطلاع بودیم. اختیار لغو یا تاخیر در پروازها به دلیل شرایط امنیتی در کشور را نداریم مگر اینکه از مرجعی به ما دستور بدهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
بزرگترین خطایی که سازمان هواپیمایی کشوری ومسئولان آن کردند وموجبات سقوط هواپیما وازبین رفتن 176 انسان بی گناه ونخبه را فراهم آوردند.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
1
0
به خاطر سپرانسانی پروازها لغونشده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین