کد خبر: ۶۳۱۲۷۷
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

مشکل بزرگ پرسپولیس جدای از نبودن کالدرون

مشکل بزرگ پرسپولیس این است که بای در این نیم فصل بازیکن جذب کند اما از این موضوع خبری نیست.
مشکل بزرگ پرسپولیس جدای از نبودن کالدرون
آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در نیم فصل اول قهرمان شد، اما با یک چالش کوچک ممکن است این عنوان را از دست بدهد و با توجه به نزدیکی فاصله‌ها به طور حتم باید تقویت شود. از قرار معلوم کالدرون قرار نیست برگردد با این حال نفراتی که او می‌خواسته جذب نشود، قهرمانی تیم به چالش کشیده خواهد شد.

پرسپولیس فقط یک دروازه‌بان نمی‌خواهد
پرسپولیس به جز دروازه‌بان در دیگر خطوط بازیکن می‌خواهد. البته سرمربی تیم هم به این نکته اشاره داشته است. پرسپولیس در خط دروازه علیرضا بیرانوند را در اختیار دارد که دروازه‌بان تیم ملی است و در هفته‌های اخیر که این دروازه‌بان از سوی کالدرون به مرخصی اجباری رفته بود رادو نمایش فوق العاده‌ای در درون دروازه این تیم داشت تا جایی که به هیچ‌وجه غیبت علیرضا بیرانوند حس نشد.

پرسپولیس برای بهتر حمله کردن در خط دفاع بازیکن می‌خواهد، به خصوص در جناح راست خط دفاعی. مهدی شیری نتوانسته همه انتظارات را برآورده کند. در دفاع چپ اگر چه محمد انصاری بازیکن کندی است، اما محمد نادری جایگزین هم وجود دارد که به خوبی در این پست بازی می‌کند.

پرسپولیس در خط هافبک هم با چالش‌هایی روبه‌رو است به طوری که کالدرون اعلام کرده در این پست هم بازیکن می‌خواهد. فرشاد احمد زاده در بازگشت دوباره به ترکیب فروغ گذشته را ندارد. تا جایی که کالدرون بار‌ها و بار‌ها مجبور شده در این پست به وحید امیری بازی دهد در حالی که وحید در تیم ملی در پست بال چپ به میدان می‌رود؛ و یک مهاجم؛ نیاز ضروری پرسپولیس است. دور رفت جونیور هم آمد، اما باز هم بار روی دوش علیپور بود. مهدی ترابی در دور رفت بازی‌ها البته با گل‌های متعددی که به ثمر رساند این بار را به خوبی به دوش کشید. پرسپولیس در روز‌های اخیر برای جذب شهریار مغانلو تلاش زیادی داشت، اما این تلاش‌ها فعلاً به نتیجه نرسیده است.

پرسپولیس زیبا فوتبال بازی نمی‌کند
پرسپولیس زیبا فوتبال بازی نمی‌کند با اینکه صدرنشین لیگ برتر است و از نظر امتیاز گیری موفق عمل کرده است. نمی‌شود خیلی به کالدرون خرده گرفت به این خاطر که بازیکنان داخل زمین هستند که بازی تیم را شکل می‌دهند. به طور حتم پرسپولیس در کناره‌های خط دفاعی و از همه مهمتر در میانه میدان نیازمند بازیکنان اکتیو است. در سیستم ۲-۴-۴ پرسپولیس دو هافبک میانی تیم دفاعی هستند؛ نورالهی و ربیع‌خواه. البته نوراللهی میل به نفوذ دارد و در برنامه‌های تهاجمی تیم شرکت می‌کند در حالی که ربیع‌خواه ایستا فوتبال می‌کند. به طور حتم اگر هر دو هافبک میانی تیم میل به نفوذ داشته باشند تیم در فاز تهاجمی شکل بهتری به خود می‌گیرد. جالب اینکه بشار رسن دوست دارد به عنوان بازیکن شماره ۱۰ بازی کند در حالی که پست ایده‌آل او از نظر کالدرون هافبک راست است.

بازیکنان پرسپولیس فصل‌های متمادی است که کنار هم بازی می‌کنند و بعید نیست حضور بازیکنان جدید آن‌ها را به ارائه تلاش بیشتر ترغیب کند. به واقع در این برهه از زمان جذب بازیکنان جدید به اندازه بازگرداندن کالدرون برای این تیم مهم است. پرسپولیس باز هم بازیکنان سرعتی می‌خواهد، بازیکنانی، چون مهدی ترابی. در غیر این‌صورت خیلی زود پرسپولیس در دور برگشت به تیم قابل پیش‌بینی تبدیل می‌شود. پرسپولیس در کناره‌های خط دفاعی و میانه میدان مهره‌های تهاجمی سرعتی در اختیار بگیرد به طور حتم به تیم سرعتی تبدیل خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین