کد خبر: ۶۳۱۳۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳

نماینده کاشان: سفیر انگلیس باید سریعا از کشور اخراج شود

نماینده مردم کاشان در مجلس از وزارت امور خارجه درخواست کرد که مطابق کنوانسیون وین که ناظر بر روابط کنسولی است، هر چه سریعتر سفیر انگلیس را به عنوان عنصر نامطلوب از کشور اخراج کند.
آفتاب‌‌نیوز :

سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به گزارش نهادهای امنیتی در خصوص حضور میدانی سفیر انگلیس در تجمع اعتراضی دیروز برخی شهروندان مقابل دانشگاه صنعتی امیر کبیر و سازماندهی و جهت دهی به برخی اقدامات مخرب و شعارهای ساختارشکنانه و تهیه فیلم و عکس از این تجمعات؛ از وزارت امور خارجه درخواست کرد که مطابق کنوانسیون وین که ناظر بر روابط کنسولی است، هر چه سریعتر سفیر انگلیس را به عنوان عنصر نامطلوب از کشور اخراج کند.

نماینده کاشان: سفیر انگلیس باید سریعا از کشور اخراج شود

وی با انتقاد از وقاحت و بی شرمی وزارت خارجه انگلستان که از بازداشت سفیرشان در تهران انتقاد و کشورمان را متهم به انجام رفتار مغایر با قوانین بین المللی و همچنین تهدید کرده است، رویکرد وزارت امور خارجه انگلیس را بیشرمانه و گستاخانه ارزیابی کرد.

ساداتی‌نژاد یادآور شد که در کجای دنیا و در کدام قوانین و مقررات بین المللی آمده که یک سفیر اقدام به حضور در یک تجمع در کشور میزبان و سازماندهی و جهت دهی به اعتراضات و مستندسازی از طریق تهیه فیلم و عکس کند؟

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با یادآوری پیشینه خباثت انگلستان و سیاست های تاریخی مخرب و جنایات آن کشور در قبال مردم و کشور ایران و همچنین نقش بارز و برجسته سفیر انگلستان در جهت دهی به اعتراض های دیروز در مقابل دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شکل دهی به شعارهای معترضان و اهانت به سردار سلیمانی و مقامات عالی کشور؛ از وزارت امور خارجه درخواست کرد که مطابق مواد مختلف ماده ۲۳ کنوانسیون بین المللی وین، سریعا و بدون هیچگونه ملاحظه ای سفیر انگلیس را بعنوان عنصر نامطلوب از کشور اخراج کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
0
0
به نام خدا.
خدا دشمنان اهل بیت ع را لعنت کند.طبق زیارت عاشورا،یکی از دشمنان اهل بیت پیغمبر ص،همین انگلیسی ها هستند.خدایا به ما نیرو عطا کن تا بتوانیم از این نظام و کشور فاطمی دفاع کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
ایشون احتمالا دستشون پرتغال بوده که در عکس فتو شاپ شده است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین