کد خبر: ۶۳۱۴۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

سردار رحیمی: در تجمعات دیروز، پلیس تیراندازی نکرد

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص آخرین وضعیت امنیتی پایتخت اظهار داشت: وضعیت امنیتی پایتخت مطلوب است و هیچ گونه مشکل خاصی نداریم.
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس پایتخت در خصوص حضور پررنگ مأموران پلیس در تهران تصریح کرد: این عزیزان بدانند که همه مسوولان نیروهای مسلح و ناجا خود را شریک غم انها می دانند؛ چرا که ما نیروهای مسلح پیشمرگ مردم و خادم ملت هستیم.

وی گفت: هم اکنون به دلیل اشتباه یک نفر، دشمنان و معاندان با بمباران تبلیغاتی، دروغ و ناروا بر علیه کشور راه انداخته و تعدادی هم از داخل کشور آگاهانه یا ناآگاهانه همراه آنها شده و سعی دارند آرامش مردم را مختل کنند.

سردار رحیمی: در تجمعات دیرو، پلیس به هیچ‌وجه تیراندازی نکرد

فرمانده انتظامی پایتخت به سوء استفاده‌گران هشدار داد که نظام جمهوری اسلامی نظامی قدرتمند و پایدار بر باورها اعتماد و حمایت‌های مردمی است و نیروهای مسلح جان فدای ملت بوده و با تمام وجود از آرامش و امنیت و ناموس مردم دفاع می کنند. پلیس با صبر و مدارا با افرادی که تجمع کرده بودند رفتار کرد؛ در تجمعات دیروز و امروز پلیس به هیچ وجه تیراندازی نکرد چرا که سعه صدر و خویشتن داری در دستور کار ماموران پلیس پایتخت بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
11
به نظرمن پلیس و خبرنگاران فیلمهایی را که مردم گرفتن درخواست بدن برایشان ارسال شود و باتوجه به دوربینهای درسطح شهر کاملا ضاربین شناسایی میشوند خیلی راحت . کاری نداره که
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
10
...خانم همسایه ما را دیروز سر معین با گلوله زد... فیلم ضارب هم تو نت هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
1
9
حتمااتش به اختیاربوده
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین