کد خبر: ۶۳۱۷۹۲
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵

اقدام پلیس برای عدم شماره‌گذاری پراید اقدام مثبتی است

استاندار تهران از عدم شماره‌گذاری خودروی پراید توسط پلیس حمایت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

انوشیروان محسنی بندپی در پایان جلسه شورای ترافیک استان تهران ضمن قدردانی از اقدامات پلیس راهور در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: خوشبختانه جمعیت بیش از پنج میلیونی تهران که در این مراسم حضور یافته بودند، با نظم و آرامش مدیریت شد.

وی با اشاره به آمار ارائه شده درخصوص تصادفات گفت: خوشبختانه آمارها نشان‌دهنده کاهش میزان مرگ و میر سوانح جاده‌ای است. اگرچه اقدامات چشمگیری انجام شده اما کافی نیست و باید کارهای جدی‌تری انجام شود.

اقدام پلیس برای عدم شماره‌گذاری پراید اقدام مثبتی است

استاندار تهران ادامه داد: هرچند که کاهش سوانح رانندگی باید با اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی محقق شود، اما قطعاً آموزش در این میان نقش بسزایی دارد. شورای امنیت مصوب کرده است که شبکه 5، 50 درصد زمان خود را در اختیار مسائل استان تهران قرار دهد و امیدواریم در این مسیر آموزش‌ها از طریق صداوسیما به مردم ارائه شود.

بندپی ادامه داد: هنگامی که 50 درصد جانباختگان سوانح رانندگی عابران پیاده و 36 درصد هم موتورسواران هستند، ارائه آموزش‌ها بی‌تردید امری ضروری است. قطعا پیشگیری در این حوزه از اهمیت بسزایی برخوردار است. اینکه پلیس به این نتیجه رسیده که خودرو پراید قابل شماره‌گذاری نیست، اقدام مثبتی است.

وی تاکید کرد: نظارت و کنترل بر حمل‌ونقل عمومی باید به طور دقیق انجام شود. آثار روحی و روانی اتوبوسی که اخیراً حادثه آفرید، بسیار بالا بود. اگرچه ما به لحاظ هوش و استعداد در رتبه بالایی قرار داریم اما اینکه آمار بالایی در مرگ و میر ناشی از تصادفات داریم، دردآور است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین