کد خبر: ۶۳۱۸۳۱
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

بیرهوف: تیم‌ها برای جام‌جهانی قطر مشکل خواهند داشت

مدیر فدراسیون فوتبال آلمان براین باور است که با توجه به زمان برگزاری جام‌جهانی ۲۰۲۲ همه تیم‌ها با مشکل مواجه خواهند شد و فرصت کمی برای آماده سازی دارند.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از بیلد، اولیور بیرهوف ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان که در فدراسیون فوتبال این کشور در حال فعالیت است گفت: من براین باور هستم که همه ۳۱ تیم راه یافته به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با یک مشکل مواجه خواهند شد. زمان کافی برای آماده سازی نداریم. لیگ ها در همه کشورها فشرده هستند و فرصت کمی برای آماده سازی تیم ها وجود دارد.

او ادامه داد: نیاز به راه حل های زود هنگام داریم و فرصت کافی در اختیار ما نیست. با توجه به اینکه بازی های از نوامبر تا دسامبر در قطر برگزار می‌شود درجه حرارت بالا است و باید تیم‌ها بازی در چنین شرایطی را تجربه کند و این مستلزم برگزاری اردوها است و باید دید که با مشکل کمبود وقتی که همه تیم ها دارند چگونه برخورد می شود.

بیرهوف: تیم‌ها برای جام‌جهانی قطر مشکل خواهند شد

با توجه به برنامه های ریزی های انجام شده رقابت های بوندسلیگا ۱۳ نوامبر به پایان خواهد رسید یعنی ۸ روز قبل از برگزار جام جهانی و طبیعی است که تیم ملی در چنین شرایطی به مشکل برخواهد خورد و باید زمان آن تغییر کند.

بیرهوف در این زمینه گفت: بدون شک این زمان اصلا برای آماده سازی کافی نیست. این یک مشکل و عیب بزرگ است که قطعا مربیان درباره آن صحبت خواهند کرد و به نظر می رسد که باید با آن کنار بیایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین