کد خبر: ۶۳۲۰۵۵
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶

بازداشت ۱۱ نفر در کاشان

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان گفت: ۱۱ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که با ایجاد درگیری و نزاع دسته‌جمعی موجب اخلال در نظم عمومی شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی قربانی روز پنجشنبه در این زمینه بیان کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان در پی دریافت گزارشی مبنی بر درگیری، چاقوکشی، قدرت نمایی و ایجاد وحشت از سوی افرادی ناشناس در خیابان کارگر کاشان که به نارضایتی مردم منجر شده بود، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدام‌های فنی و تخصصی در هماهنگی با مقام قضایی موفق شدند این افراد سابقه‌دار شاخص را که در یکی از روستاهای اطراف شهر کاشان مخفی شده بودند، شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

بازداشت ۱۱ نفر در کاشان

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان تصریح کرد: تعدادی سلاح سرد، یک قبضه سلاح گرم غیرمجاز در کنار مقداری مواد مخدر در جریان بازرسی ماموران از مخفیگاه متخلفان کشف و ضبط شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در این زمینه سه دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

قربانی، امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و تاکید کرد: اجازه جولان به اراذل و اوباش داده نخواهد شد و با برهم‌زنندگان نظم و امنیت برخورد قانونی و قاطع می‌کنیم.

شهرستان ۳۶۵ هزار نفری کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین