کد خبر: ۶۳۲۰۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶

تصاویر| تشییع ۱۱ نفر از کشته‌شدگان سقوط هواپیمای اوکراینی در اصفهان

مراسم تشییع ۱۱ نفر از شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی بعد از ظهر پنج شنبه در اصفهان برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :

امروز، اصفهان سیاه پوشید. خیابان‌ها ماتم دید. تابوت‌هایی، بر روی دستانِ لرزان از غم و غصه به آغوش خاک غلتید و فریادها، در اوج سکوت، برای همیشه، پیچید در گوشِ زمان.

پیکر بی‌جانِ ۱۰ زن و مرد اصفهانی، که در هواپیمای مسافربری، ایران-اوکراین سقوط کرده بود، امروز در اصفهان بر فراز دستانِ مردم تشییع شد و هفت نفر از آنها، در گلستان شهدا به خاک سپرده شدند. شکوه و عظمت این خاکسپاری، در موجی از شعارهای همدل و همصدای مردم، هرآن افزایش پیدا می کرد و مادران غم‌دیده، با عکس فرزندانشان در صف اول تشییع پیکر پاک آنها، اندوه را فریاد می‌کردند.

به نوشته خبرگزاری ایسنا، همدلی مردم، آغوش گرم و امنی برای لابه و گریه شده بود؛ هر مادری، درد مادر شهید را می‌فهمید و هر دختری، غم خواهرش را. پدران خستگی و پشت شکسته پدر را می‌دیدند و برادران روح مجروح برادر را.

فریادهای پایان‌ناپذیر مادران داغداران، سکوت‌های اندوه بار و اشک پرغم پدران، اشک جمعیت را هم سیل می‌کرد و پیکر فرزانگان و فرهیختگان شهر، بر روی موج همین سیل تا گلستان شهدا اصفهان، تشییع شدند.

در ورودی گلستان شهدا، امیر اشرفی و فاطمه قاسمی زوج جوانی که آرزوهای زیادی را در این پرواز، در دل آسمان، رها کردند، آرام گرفتند و ۵ شهید دیگر، در بخش دیگر گلستان، با بدرقه مردم عشق‌پرور و خانواده دل‌سوخته‌شان سفر ابدی خود را آغاز کردند.

این آخرین بار بود، که همراه مسافران اصفهانیِ پرواز بوئینگ ۷۳۷ اوکراین-ایران، فرزانه نادری، نوژن صدر، فاطمه قاسمی، مهران ابطحی، شکوفه چوپان نژاد، مهدی اسحاقیان، مهدی امامی، محمود عطار، ساجده سراییان و منصور اثنی عشری، با مسافرانشان خداحافظی می کردند و دل‌تنگی‌هایشان را، برای همیشه به دل و جان حفظ می‌کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
0
8
اصلا هیچ کلامی نمیتوانداین دردواندوه راتسلی دهد...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
7
این خونها تاوان خواهد داشت خیلی زود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین