کد خبر: ۶۳۲۱۵۸
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴

تصادف در خوزستان/ ۴ نفر کشته شدند

مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری تندر در اهواز سه کشته و ۲ زخمی برجا گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :

رضا رفیعی روز جمعه بیان کرد: ساعت ۱۳:۴۸ دقیقه روز جمعه در حدفاصل منطقه چهارشیر اهواز به سمت سه راه تپه یک دستگاه خودروی سواری تندر واژگون شد.

وی افزود: ۲ تن از سرنشینان در دم جان باختند و یکی از آنها پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد همچنین ۲ مصدوم این حادثه به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده اند.

تصادف در خوزستان/ ۴ نفر کشته شدند

یک عضو شورای اسلامی شهر اهواز پیش از این گفته بود: میزان فوتی ناشی از تصادفات درون شهری اهواز در ۹ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۸ درصد رشد داشته که این وضعیت نگران کننده است.

واژگونی سمند در مسجدسلیمان یک کشته برجای گذاشت

همچنین رییس فوریت‌های پزشکی و حوادث جاده ای مسجدسلیمان گفت: واژگونی سمند در این شهرستان بعد از ظهر روز پنجشنبه یک کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

جمشید یوسفی روز پنجشنبه بیان کرد: این حادثه حوالی ساعت ۱۳ در منطقه هفت شهیدان گزارش شد که به سرعت یک آمبولانس به محل اعزام شد. مصدومان این حادثه با همکاری هلال احمر به بیمارستان شفا منتقل شدند اما راننده به دلیل شدت جراحات در بیمارستان جان باخت. وضعیت عمومی ۲ مصدوم دیگر مساعد گزارش شده است. بررسی علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال انجام است.

مسجد سلیمان از شهرهای شمالی خوزستان است.

تصادف در خوزستان/ ۴ نفر کشته شدند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین