کد خبر: ۶۳۲۳۰۰
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
نیروی انتظامی خراسان جنوبی اعلام کرد:

از دستگیری سارق حرفه‌ای تا کشف مواد مخدر

دستگیری سارق حرفه‌ای در زیرکوه و کشف تریاک در شهرستان‌های درمیان و طبس از مهم‌ترین خبرهای امروز فرماندهی انتظامی است.
از دستگیری سارق حرفه‌ای تا کشف مواد مخدر
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسن دشتستانی، فرمانده انتظامی درمیان از کشف مقدار 51 کیلوگرم تریاک در بازرسی از سواری پراید در این شهرستان خبر داد گفت: در این رابطه دو سوداگر مرگ دستگیر شدند.

وی افزود: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان درمیان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور بیرجند- اسدیه به یک سواری پراید مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی درمیان بیان کرد: راننده خودرو با مشاهده مأموران متواری شد که خودروی پراید تعقیب و با اقدامات پلیسی متوقف شد که در بازرسی از آن 51 کیلو تریاک کشف و دو متهم دستگیر شدند.

دشتستانی تصریح کرد: خودرو به پارکینگ منتقل شد و دو متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

دستگیری سارق با 5 فقره سرقت در زیرکوه

سرهنگ سید رضا حسینی، فرمانده انتظامی زیرکوه نیز از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار با پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: باتوجه به افزایش بی‌رویه وقوع سرقت در شهرستان زیرکوه مأموران کلانتری مرکز این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی زیرکوه افزود: مأموران در تحقیقات خود به یک سارق سابقه‌دار مشکوک شدند و وی را تحت نظر قرار دادند و پس از اطمینان از اعمال مجرمانه این متهم، نامبرده را دستگیر کردند.

حسینی ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی محل سکونت متهم را بازرسی کردند که در بازرسی از این محل اقلام سرقتی زیادی کشف و ضبط شد.

وی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به پنج فقره سرقت از مغازه، منزل و اماکن خصوصی اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده قضائی و گذراندن مراحل قانونی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی زیرکوه یادآور شد: شهروندان برای پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته باشند و در صورت اطلاع از هر گونه موارد و یا ترددهای افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعاً به فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

کشف 88 کیلو تریاک در طبس

سرهنگ محمود علی‌پور، فرمانده انتظامی طبس از کشف 88 کیلو تریاک در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: با دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله موادمخدرتوسط قاچاقچیان در مسیرهای مواصلاتی شهرستان طبس، بلافصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی طبس بیان کرد: مأموران هنگام کنترل محورهای عبوری کامیون حامل مواد مخدر را شناسایی و با اجرای طرح مهار متوقف کردند که در بازرسی از آن 88 کیلو تریاک کشف شد.

علی‌پور خاطرنشان کرد: در این رابطه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین