کد خبر: ۶۳۲۳۷۰
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱

گواردیولا: لیورپول 20 پیروزی از 21 بازی دارد و با چنین نتایجی در هر لیگ دنیا صدرنشین می‌شد

پپ تلاش می کند تا اشتباهات را در تیمش به حداقل برساند زیرا آنها همه کار انجام دادند اما پیروز نشدند.
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار دو تیم منچسترسیتی و کریستال پالاس در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس با تساوی 2-2 به پایان رسید. در حالی که سیتیزن ها با دو گل دقایق 82 و 87 سرخیو آگوئرو، شکست را با پیروزی عوض کرده بودند، گل به خودی فرناندینیو همه چیز را خراب کرد. پپ گواردیولا پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

ما تلاش کردیم همه کار انجام دهیم. انگیزه بالایی داشتیم. تلاش کردیم و تلاش کردیم. کامبک زدیم و امتیاز از دست دادیم اما فوتبال همین است. مانند بازی در ویلا ظاهر شدیم و بنجامین مندی از سمت چپ و دیگر بازیکنان از مرکز حمله می کردند. 10 دقیقه اول نیمه دوم کمی مشکل داشتیم اما بعد از آن، فکر می کنم ما همه کار انجام دادیم. پالاس کار زیادی انجام نداد اما یک امتیاز گرفت.

گواردیولا: کریستال پالاس کار زیادی انجام نداد و یک امتیاز گرفت؛ لیورپول 20 پیروزی از 21 بازی دارد و با چنین نتایجی در هر لیگ دنیا صدرنشین می‌شد


وی در مورد فاصله زیاد و دست نیافتنی با لیورپول در صدر جدول گفت:

آنها از 21 بازی، 20 پیروزی به دست آورده اند و با چنین عملکردی، در تمام لیگ های جهان صدرنشین می شدند. وقتی فاصله انقدر زیاد است، یعنی نگاه کردن به عملکرد لیورپول برای ما جالب نیست. بهتر است روی این تمرکز کنیم که خودمان در ادامه فصل چه کاری می توانیم انجام دهیم.
گواردیولا در مورد بازی با پالاس اضافه کرد:

فصل گذشته هم وقتی آنها مقابل ما پیروز شدند، همینطور بود. شوت های کمی روی چارچوب داشتند اما گلزنی کردند و شرایط همینطور بود. شاید در سلهرست پارک آنها کمی بیشتر خودشان را نشان دهند اما همیشه مشابه بازی می کنند. در کل در تمام بازی های مقابل آنها، ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم اما گل دوم روی اشتباه خودمان بود و باید از چنین چیزهایی دوری کنیم.

وقتی بازی 2-1 شد، نباید به زاها فرصت آن نفوذ را می دادیم اما این کار را کردیم و بازی مساوی شد. دلیلش تصمیم اشتباه بود. تمرکز داشتیم اما تصمیم اشتباه بود. در تلاش خواهیم بود تا این موضوع را حل کنیم و پیشرفت کنیم. در چنین موقعیت هایی باید 4 مدافع عقب باشند و اجازه نفوذ ندهیم. ساده است. در چنین موقعیتی نباید به آنها اجازه نفوذ و داشتن فضا بدهیم.

طرفداری 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین