کد خبر: ۶۳۲۴۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
پلیس خبر داد:

تیراندازی به سمت همسر به دلیل اختلافات خانوادگی/ضارب دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری فردی که شب گذشته در یکی از محله های شهر اراک به سمت همسرش تیراندازی کرده و متواری شده بود خبر داد و گفت: ضارب در کمتر از 2 ساعت دستگیر شد.
تیراندازی به سمت همسر به دلیل اختلافات خانوادگی/ضارب دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

براساس اعلام پلیس، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" در بیان جزئیات این خبر گفت: شب گذشته برابر با بیست و هشتم دی ماه سال جاری در یکی از محله های شهرستان اراک، گزارش تیراندازی به پلیس اعلام و در بررسی های به عمل آمده از سوی مأموران مشخص شد که مردی33 ساله به علت اختلافات مالی با همسرش، با یک قبضه اسلحله او را مجروح و مورد اصابت گلوله قرارداده و سپس از صحنه وقوع تیراندازی متواری شده است.

وی ادامه داد: با تحقیقات و بررسی های انجام شده پلیس، محل اختفای این فرد در کمتر از 2 ساعت در مراحل تخصصی انجام شده در یکی از روستاهای شهرستان خنداب شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: سرانجام پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضائی و کنترل نامحسوس محل اختفای تیرانداز فراری، در عملیات غافلگیرانه مأموران، متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

سردار مفخمی شهرستانی در ادامه گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کشف و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی اظهار کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های صورت گرفته لب به اعتراف گشوده و اظهار کرد که در روز حادثه به علت برخی اختلافات با همسرش درگیر شده و با یک قبضه اسلحله که از قبل در اختیار داشته، او را مجروح و مورد اصابت گلوله قرار داده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه متهم به مرجع قضائی معرفی شده گفت: فرد مصدوم نیز بلافاصله بعد از این واقعه به بیمارستان انتقال شد که حال عمومی وی مطلوب گزارش شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
0
به تگزاس خوش آمدید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین