کد خبر: ۶۳۲۴۶۱
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

پلیس به‌ دنبال ربایندگان مدیر شرکت بازرگانی

تحقیقات برای دستگیری ربایندگان مدیر یک شرکت بازرگانی در حالی در جریان است که مأموران یک مظنون را بازداشت کرده‌اند و این فرد مدعی شده نادانسته راننده خودروی آدم‌ربایان شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

مردی حدود دو ماه پیش با مراجعه به پلیس آگاهی تهران از ربوده‌شدن خود توسط افرادی ناشناس خبر داد.‌ این مرد که خود را مدیر یک شرکت بازرگانی در تهران معرفی کرد، گفت: روز حادثه یک خودروی پژو جلوی پای من توقف کرد و سرنشینان آن مرا به‌زور سوار ماشین کردند و به مکانی نامعلوم بردند.

آنها دست و پایم را بستند و مرا کتک زدند. بعد هم مدارک شناسایی من را گرفتند و دست‌آخر هم مرا با دست و پای بسته و درحالی‌که اصلا شرایط خوبی نداشتم رها کردند و گریختند. اگر رهگذران به دادم نمی‌رسیدند معلوم نبود چه بلایی سرم‌ می‌‌آمد. در پی این شکایت، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری ربایندگان شروع شد. یکی از روش‌های دست‌یافتن به اطلاعات متهمان، بررسی دوربین‌های مداربسته بود که فایده‌ای نداشت.

از سویی شاکی مشخصات پلاک خودروی آدم‌ربایان را نمی‌دانست و اطلاع نداشت افراد ناشناس او را به کجا برده بودند. این‌گونه بود که تحقیقات اولیه به بن‌بست رسید و سرنخی که منجر به کشف حقیقت شود به دست نیامد تا اینکه چندی پیش مرد ربوده‌شده در تماس با پلیس اعلام کرد که یکی از متهمان برای سرکشی با پای خود به شرکت او مراجعه کرده است.

به‌این‌ترتیب مرد جوان بازداشت شد. او در بازجویی‌ها همدستی با آدم‌ربایان را انکار کرد و گفت: من دانشجوی ترم 7 رشته بیوشیمی هستم و هم‌زمان برای مخارجم در تاکسی اینترنتی نیز کار می‌کنم. یکی از هم‌کلاسی‌هایم که می‌دانست راننده آژانس هستم، از من خواست افرادی را از کرج به تهران بیاورم. من بدون اینکه بدانم ماجرا چیست، انجام این کار را قبول کردم و آن سه نفر را به تهران رساندم. بعد مسافرانم به سراغ مرد شاکی رفتند و او را ربودند و سوار خودروی من کردند، درحالی‌که من تا قبل از آن اصلا از ماجرا و نیت این افراد اطلاع نداشتم. بعد از اینکه ماجرای آدم‌ربایی تمام شد، به شرکت مرد ربوده‌شده رفتم تا ببینم چه بلایی سرش آورده‌‌اند. من در ماجرای آدم‌ربایی هیچ دخالتی نداشتم و فقط راننده آژانس بودم.

با به‌دست‌آمدن این نتایج، دستور بازداشت پسر جوان از سوی بازپرس پرونده صادر شد و درحال‌حاضر تحقیقات برای دستگیری دیگر عوامل این آدم‌ربایی ادامه دارد. این در حالی است که انگیزه این جرم نیز هنوز مشخص نشده است و بازداشت و بازجویی از متهمان راز آنها را فاش خواهد کرد.

منبع: شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین