کد خبر: ۶۳۲۴۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱

دفن کردن اموال سرقی زن همسایه در پارک محل

رئيس پايگاه ششم پليس آگاهي پايتخت از دستگيري سارقي که به همراه دوستش از منزل همسايه سرقت و اموال را در پارکی دفن کرده بودند، خبر داد.
دفن کردن اموال سرقی زن همسایه در پارک محل
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری"رئيس پايگاه ششم پليس آگاهي پايتخت گفت: بیست وسوم آذرماه پرونده‌ای از دادیاری شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۵ تهران بزرگ با موضوع سرقت منزل برای رسیدگی تخصصی به این پایگاه ارجاع و در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در گام نخست تحقیقات از شاکی، خانم جوان در تحقیقات پلیسی، اظهار داشت، بیست ودوم آذرماه هنگام مراجعه به محل سکونتم متوجه شدم که سارق یا سارقان با استفاده از کلیدی وارد منزلم شده اند و پس از سرقت طلاجات و وجه نقد در مجموع به ارزش ۵۰ میلیون تومان از محل گریخته اند.

اختیاری افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد، ساعت ۲۱:۰۰ بیست و یکم آذرماه یکی از همسایگان شاکی به همراه فردی دیگر وارد محل سکونت این خانم شده و در ساعت ۲۱:۲۰ دقیقه از محل متواری شده اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی ابراز داشت: هر دو متهم بلافاصله دستگیر و به پایگاه ششم منتقل شدند و در بازجوئی‌های پلیسی یکی از متهمان به نام امیر ۳۸ ساله ضمن اعتراف به سرقت، اظهار داشت، با شاکی همسایه هستم و در ساختمان مجاور وی سکونت دارم. در زمان وقوع جرم با هماهنگی دوستم به نام رضا ۲۹ ساله با استفاده از کلیدی وارد منزل شاکی شدیم و اموال را در پارکی واقع در اتوبان آزادگان مخفی کرده ایم.

سرهنگ اختیاری گفت: کارآگاهان با راهنمائی متهمان به محل اعلامی مراجعه و تمامی اموال سرقتی را که در داخل نایلونی در زیر خاک پنهان شده بود، کشف و تحویل شاکی شد.

وی ابراز داشت: متهمان با دستور دادیار شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۵ تهران روانه زندان شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
0
مردم عادت کردند لقمه را دور سرشون بچرخونند و امنیت و آرامش خودشون را با تکیه بر مواردی که به صورت سنتی و بدون هیچ اطلاعی از واقعیات باورش کردند مثل درب ضد سرقت، دزدگیر، دوربین و ... به دست باد بسپارند، در حالیکه قفل ضد دیلم که روی درب آپارتمان نصب باشه و حفاظ ضد دیلم هم مقابل پنجره ها و بالکن، دیگه اگر دزدان تا پشت در و پنجره ها هم رسیده باشند، به هیــــــچ روشی نمیتونن وارد بشن.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین