کد خبر: ۶۳۲۵۲۴
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵
فرمانده یگان سازمان محیطزیست:

احتمال نزدیک شدن حیوانات به مناطق مسکونی زیاد است

فرمانده یگان سازمان محیط زیست با اشاره به اینکه همزمان با افزایش بارندگی‌ها و برودت هوا امکان نزدیک شدن حیوانات وحشی به مناطق مسکونی برای دستیابی به غذا وجود دارد، گفت: در صورت مشاهده حیوانات با سامانه ۱۵۴۰ تماس بگیرید.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، سرهنگ جمشید محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست، با اشاره به اینکه نیروهای یگان محیط زیست همزمان با بارش‌های سراسری در کشور در آماده باش کامل قرار دارند، گفت: احتمال اینکه گونه‌های جانوری وحشی به‌دلیل سرما و به‌دنبال منابع غذایی به مناطق مسکونی در اطراف روستاها و حتی بافت شهری نزدیک شوند، زیاد است.

فرمانده یگان سازمان محیطزیست: احتمال نزدیک شدن حیوانات به مناطق مسکونی زیاد است

وی با اشاره به اینکه احتمال نزدیک شدن حیات وحش به مناطق مسکونی و و روستایی برای یافتن غذا وجود دارد، خطاب به هموطنان اعلام کرد: در صورت مشاهده وحوش در مناطق مسکونی با شماره تلفن ١٥٤٠ محیط زیست را جریان قرار داده تا نزدیکترین اداره یا پاسگاه محیط زیست، نهایت همکاری را برای جلوگیری از وارد آمدن هر گونه آسیب به این گونه‌های جانوری ارزشمند به عمل آورند.

فرمانده یگان محیط زیست در پاسخ به این سوال که آیا آماری از تلفات وحوش ناشی از سرمازدگی در دست هست، گفت: هنوز آماری از این تلفات در اختیار سازمان قرار نگرفته است.

محبت‌خانی همچنین از انجام عملیات علوفه‌دهی دستی از سوی نیروهای یگان محیط زیست در مناطق تحت حفاظت خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین