کد خبر: ۶۳۲۵۸۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴

دختر14ساله بدون اطلاع قبلی وارد دادگاه شد/قاتل پدرم یک انسان واقعی است وبیش از پدرم به من محبت کرده؛او را می بخشم

حدود دو سال قبل مأموران یکی از کلانتری‌ها در جنوب تهران هنگام گشت در خیابان به راننده یک خودروی پژو ظنین شده و دستور ایست دادند اما مرد جوان بی‌توجه به دستور پلیس با سرعت فرار کرد.
دختر14ساله بدون اطلاع قبلی وارد دادگاه شد/قاتل پدرم یک انسان واقعی است وبیش از پدرم به من محبت کرده؛او را می بخشم
آفتاب‌‌نیوز :

مأموران نیز به تعقیب وی پرداخته و در حالی که راننده پژو با حرکات پر خطر و سرعت زیاد باعث اختلال در حرکت خودروها شده بود بارها به وی دستور ایست دادند سپس با شلیک گلوله به لاستیک خودرو قصد متوقف کردن وی را داشتند که راننده باز هم به فرار ادامه داد و این بار یکی از مأموران راننده را هدف گرفت.

بدین ترتیب مرد جوان زخمی و دستگیر شد اما بر اثر شدت جراحات و خونریزی جان باخت. مأموران همچنین در بررسی سوابق وی دریافتند او از مواد فروشان پایتخت بوده است.
پس‌از قتل این مرد، مأمور پلیس بازداشت شد اما از آنجا که در تحقیقات تخصصی و بررسی کارشناسان اسلحه شناسی مشخص شد که وی با رعایت قانون به کارگیری اسلحه اقدام به شلیک کرده است بنابراین با قرار وثیقه تا روز محاکمه آزاد شد.

از آنجا که مقتول فقط یک دختر نوجوان داشت معاون اول قوه قضائیه به نیابت از این دختر از دادگاه برای متهم درخواست دیه کرده بود. سرانجام دیروز جلسه رسیدگی به اتهام مأمور در شعبه 12 دادگاه کیفری یک برگزار شد و در حالی که متهم در دادگاه حاضر شده بود ن اگهان دختر 14 ساله مقتول بدون اطلاع قبلی دادگاه وارد جلسه شد و از قضات اجازه صحبت خواست. این دختر وقتی مقابل قضات ایستاد گفت: من امروز به اینجا آمدم تا به درخواست دیه برای متهم اعتراض کنم. این مرد حقش مجازات نیست حتی زندان هم برای او مجازات سنگینی است چرا که وی مردی مهربان و انسانی واقعی است. شاید او به خاطر قتل پدرم گناهکار شناخته شود اما من و مادرم هیچ شکایتی از او نداریم. چرا که در این مدت وی بیشتر از تمام سال‌هایی که پدر داشتم به من محبت کرده است او از کشتن پدرم که مردی مواد فروش بود ابراز ناراحتی و پشیمانی و طلب عفو کرده است. همچنین در این مدت حتی یک روز هم من و مادرم را تنها نگذاشته و از هر نظر شرایط خوبی برای زندگی ما فراهم کرده است. هم از نظر مالی به ما کمک کرده و هم به درس و مدرسه من توجه دارد. این مرد واقعاً مرا مانند دختر خودش دوست دارد و به من محبت می‌کند. به‌همین خاطر من امروز به اینجا آمدم تا از شما بخواهم او را آزاد کنید. من و مادرم شکایتی از او نداریم.
بدین ترتیب قضات با توجه به تحقیقات در پرونده و درخواست دختر مقتول برای صدور حکم وارد شور شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
2
10
البته خیلی خوب ولی یک سوال اساسی وجود دارد.
دختر خانم گفته " از هر نظر شرایط خوبی برای زندگی ما فراهم کرده است. هم از نظر مالی به ما کمک کرده ". الان حقوق ها کفاف زندگی خانواده خود فرد را نمی کند پس می شود بررسی و اعلام فرمائید این آقای مامور این امکانات مادی را از کجا بدست آورده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
امداد های غیبی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
مهم نیست مهم احساس مسئولیت مامور پلیس هست شاید درآمد جانبی داره شاید والدین مامور کمک میکنن شاید خود ارگان نظامی از طریق ایشون کمک میکنه مهم اینه که این خانواده رها نشدن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین