کد خبر: ۶۳۲۶۱۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

هزینه ۱۵ هزار پوندی برای مراسم ازدواج دختر/ مادر از داماد باردار شد!+عکس

"پائول با مادرم زیاد می‌خندید ولی من فکر نمی‌کردم چنین موضوعی پیش آید. پائول ساعت‌ها بیرون از خانه وقت می‌گذراند و با تلفن صحبت می‌کرد. نزدیک یک ماه پس از زندگی مشترک دریافتم ماجرا از چه قرار بوده است."
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه "میرر" با اشاره به تجربه تلخی که برای "لارن وال" پیش آمده می‌نویسد: "تنها یازده ماه پس از مراسم ازدواج ۱۵ هزار پوندی که جولی مادر او هزینه آن را داده بود، لارن شاهد رویدادی ناگوار بود. مادرش از پائول همسرش باردار شده بود. پائول و جولی اعلام کردند که با یکدیگر نامزد کرده‌اند".‌

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ لارن می‌گوید: پائول با مادرم زیاد می‌خندید ولی من فکر نمی‌کردم چنین موضوعی پیش آید. پائول ساعت‌ها بیرون از خانه وقت می‌گذراند و با تلفن صحبت می‌کرد. نزدیک یک ماه پس از زندگی مشترک دریافتم ماجرا از چه قرار بوده است. من از طریق خواهرم موضوع را فهمیدم. او گوشی تلفن همراه مادرمان را چک کرد و به پیامک‌های رد و بدل شده میان او و پائول دست یافت.

او می‌افزاید: "مادرم در ابتدا انکار می‌کرد و می‌گفت شما دیوانه شده‌اید. وقتی او را با پائول رو در رو کردم، رنگ پائول از ترس سفید شده بود و اجازه نمی‌داد تا گوشی تلفن همراه‌اش را ببینم".

او می‌گوید: "نمی‌توانستم باور کنم دو فردی که به آنان اعتماد کرده بودم به من خیانت کنند. مادرم شوهرم را دزدیده بود. من او را هرگز نخواهم بخشید".

همسر سابق او ۳۵ ساله و مادر لارن ۵۳ ساله بوده‌اند.

لارن اکنون وارد رابطه‌ای عاطفی شده و بچه‌دار شده است با این حال می‌گوید دیگر نمی‌تواند به افراد اعتماد کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
0
3
ممنون برگزاری کلاس ..... با ذکر جزئیات
عابد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
7
3
مطالب زرد تنها در سایتهای خبری اصلاح طلب یافت می شود... تفکراتتان اینگونه است...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
1
3
"آفتاب" : دنبال چه هستی؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین