کد خبر: ۶۳۲۶۹۴
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱

واکنش بازیکنان خارجی استقلال به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا

 بازیکنان خارجی استقلال به تصمیم عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر گرفتن امتیاز میزبانی از تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، واکنش نشان دادند.
آفتاب‌‌نیوز :

«شیخ دیاباته» در این خصوص، اظهار داشت: اینکه می‌گویند در ایران امنیت نیست، واقعیت ندارد. اگر ایران امنیت نداشت بعد از تعطیلات به ایران بر نمی‌گشتم ولی دیدید که با پایان تعطیلات راهی ایران شدم و در تمرینات شرکت کردم.

مهاجم استقلال خاطرنشان کرد: به طور حتم حضور تماشاگران پرشور استقلال در هر مسابقه‌ای می‌تواند به این تیم کمک کند ولی با شناختی که از هم تیمی‌های خود دارم، می‌دانم که حتی در خارج از خانه هم با تمام توان بازی می‌کنند.

واکنش بازیکنان خارجی استقلال به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا

دیاباته تصریح کرد: AFC از نبود تماشاگران ایرانی ضرر می‌کند. من از هم تیمی‌هایم شنیده‌ام که استقلال سه سال پیاپی پرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا بوده است. این یک اتفاق نیست. فوتبال برای تماشاگران و مردم است و باید از وجود آن‌ها استفاده کرد.

«هروویه میلیچ» نیز گفت: هیچگاه در خیابان‌های تهران احساس ناامنی نداشته‌ام. برخورد مردم با افراد خارجی بسیار دوستانه و محترمانه است. آنها هرکمکی که بتوانند به شما می‌کنند. من همیشه به خانواده‌ام گفته‌ام که مردم ایران مهمان‌نواز هستند.

وی تاکید کرد: زندگی در این کشور مثل کشورهای دیگر در جریان است. مردم به محل کارشان می‌روند و بچه‌ها در مدارس حاضر می‌شوند. من شخصا اگر احساس می‌کردم که ایران در شرایط ناامنی به سر می‌برد، به ایران بر نمی‌گشتم. دوست داشتم که مقابل صد هزار هوادار استقلال مقابل الکویت بازی کنیم ولی این تصمیم باعث تعجبم شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین