کد خبر: ۶۳۲۷۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵

مقام سپاه: در پایگاه عین الاسد حداقل ۱۳۴ نفر کشته و ۲۴۵ نفر زخمی شده‌اند

معاون اشراف فرماندهی کل سپاه با بیان اینکه در طول 40 سال انقلاب اسلامی روز به روز استحکام نظام و مردم بیشتر شد، گفت: مردم پای نظام ایستاده‌اند و سوء مدیریت‌ها را به پای نظام نمی‌نویسند.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار محمد تولایی در مراسم اجتماع حامیان مقاومت در راه ولایت که در آستان شیخ صدوق شهرری برگزار شد، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) نماد و اسوه تمام معنای مقاومت در پیمودن راه ولایت است.

وی با اشاره به مراسم تشییع باشکوه شهید سردار سلیمانی افزود: تشییع پیکر حاج قاسم بزرگترین مراسم تشییع تاریخ جهان بود که با حضور قریب به ۵۰ میلیون نفر در ایران و سایر کشورهای جهان و حتی در ۷۰ شهر آمریکای جنایتکار که رئیس جمهور احمق آن با وقاحت مسئولیت ترور را برعهده گرفت، برگزار شد.

مقام سپاه: در پایگاه عین الاسد حداقل ۱۳۴ نفر کشته و ۲۴۵ نفر زخمی شده‌اند

معاون اشراف فرماندهی کل سپاه با اشاره به نحوه ترور شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: آمریکا سال‌هاست که رهبران مقاومت را ترور می‌کند و پایه رژیم صهیونیستی و آمریکا بر مبنای ترور شکل گرفته است.

تولایی با طرح این سوال که چرا آمریکا به طور علنی و رسمی دست به ترور زد؟ ادامه داد: سه فروند هواپیمای F35 که بالاترین نوع هواپیما است، سه فروند بالگرد آپاچی که از مدرن‌ترین بالگرد است و دو فروند پهپاد و در کل هشت فروند پرنده برای ترور شهید سلیمانی وارد فضای فرودگاه بغداد شدند که علت این کار باید موشکافی شود.

وی با اشاره به توطئه‌های آمریکا در چهل سال گذشته یادآور شد: اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی آمریکا نشان می‌دهد که آمریکا از سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب برای اقدامات تروریستی آموزش‌ها دیده و تجهیزات لازم را مهیا کرده بودند و ترورهایی نیز داشتند که به اهداف خود نرسیدند و این خون‌ها باعث تقویت نظام شد.

معاون اشراف فرماندهی کل سپاه تصریح کرد: توطئه‌های زیادی برای ساقط کردن جمهوری اسلامی به کار بردند و از دی ماه ۱۳۹۶ با طراحی فتنه‌ و آشوب برای اهداف خود استارت زدند و اعلام کردند که انقلاب اسلامی ۴۰سالگی خود را نخواهد دید اما با همراهی مردم چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتیم و روز به روز استحکام نظام و مردم بیشتر شد.

تولایی با بیان اینکه مردم پای نظام ایستاده‌اند و سوء مدیریت‌ها را به پای نظام نمی‌نویسند، گفت: در ادامه توطئه‌های خود، طرحی را به بهانه مبارزه با فساد از لبنان شروع کردند در عراق هم ادامه دادند و با گرانی قیمت بنزین در ایران هم به طور ناقص اجرا کردند.

وی با اشاره به پرتاب موشک‌ها به پایگاه عین الاسد بیان کرد: طبق اطلاعات به دست آمده در پایگاه عین الاسد تا امروز حداقل ۱۳۴ نفر کشته و ۲۴۵ نفر زخمی شده‌اند و آمریکا با این همه ادعا نتوانست اقدام کند.

معاون اشراف فرماندهی کل سپاه در پایان با اشاره به اینکه آمریکا در هیچ جنگ رودررویی موفق نبوده است، خاطرنشان کرد: ذلت یک ملت وقتی است که در مقابل مستکبرین تسلیم شود چرا که هروقت کوتاه آمدیم دشمن پیشروی کرده و هروقت ایستادگی کردیم دشمن عقب نشینی کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
1
6
امام ( رحمت الله علیه) فرمودند؛ استحکام و رمز ماندگاری نظام، توجه به ملت است و اینکه مسئولان خود را خدمتکار ملت بدانند ( نه اینکه بنامند). لذا ملت هم احساس امنیت کرده و پشتیبان حاکمیت گشته و استحکام نظام و کشور را درپی خواهد داشت.
برخی از مسئولان و بخصوص فرماندهان نظامی فکرمیکنند با موشک و پهباد و... جلوی دشمنان خارجی و با گاز اشک آور و آب‌پاش و باتوم جلوی منتقدین، معترضین و مخالفین داخلی را می‌توان گرفت.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین