کد خبر: ۶۳۲۸۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

واکنش تکواندوکار ایرانی به خبر پناهندگی‌اش

فرزاد ذوالقدر با تیم ملی بلغارستان در رقابتهای انتخابی المپیک قاره اروپا شرکت می کند.
واکنش تکواندوکار ایرانی به خبر پناهندگی‌اش
آفتاب‌‌نیوز :

فرزاد ذوالقدر، ملی پوش سابق تکواندو ایران با حضور در بلغارستان و دریافت تابعیت این کشور برای بلغارها مبارزه خواهد کرد. ذوالقدر در تماس خبرنگار ما درباره این اتفاق این واکنش را نشان داد:«حرف خاصی ندارم ان شالله با تیم ملی بلغارستان در رقابتهای انتخابی المپیک قاره اروپا شرکت می کنم.»

پیش از فرزاد ذوالقدر، کیمیا علیزاده تنها دارنده مدال المپیک به هلند پناهنده شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ايران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
0
9
انشاالله بسلامتي تمام ژنهاي خوب به معناي واقعي به توصيه خانم مجري شبكه افق كشورا ترك ميكنند ويك سري افراد عقب مانده ذهني ومعلول فكري همه كاره ايران اين يادگار كوروش كبير ميشوند وبلايي بر سر كشور مي آورند كه اگر كوروش سر از قبر بردارد حاشا خواهد كرد كه پادشاه وموسس ايران بوده است
پاسخ ها
roham
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
این افرا به خاطر سرمایه گذاری اشتباه خودمون شدن مثلا ورزشکار یا هنرمند این مملکت . شدن نماینده ایران . ما کلی از این افراد داریم که میتونن ورزشکاران یا هنرمندان شاخص و در عین حال متعهدی باشند ولی خودمون رفتیم به اشتباه و چشم بسته روی ریاکاران و فرصتطلبان سرمایه گذاری کردیم . کسانی که تنهاحرفهای خوبی در قبل زدند و ما رو در واقع گول زدند و به این جایگاه رسیدند . اینها همه پتانسل ورزش و یا هنر مملکت ما نیستند که الان بخوایم زانوی غم بغل بگیریم . خیلی از استعدادهای ما اصلا امکانات کافی برای ادامه زندگی فردی و اجتماعی رو ندارن چه برسه امکانات ورزشی و یا هنری . و همین باعث میشه که دیده نشن و در نهایت بسوزن . ژن خوبی وجود نداره همه ما یکسان هستیم و تفاوتهامون فقط در امکاناتی که در اختیارمونه و این دو کلمه در واقع یک معنی نژادپرستانه و منسوخ شده رو میسازه که نباید هی سرزبونها باشه و تکرار بشه . من میگم اون کسی ژنش خوبه که اصیله ، اصیل کسی که هیچگاه اصالتش رو فدای مثلا پول نمیکنه و در هر زمان و مکانی شرف و انصافش رو از دست نمیده و باعث از بین رفتن به قول شما یادگار کوروش کبیر نمیشه . آقا و خانم تکواندو کار و یا آقا و خانم هنرمند چون به اندازه کافی اصالت ندارند و با رابطه و تصادفی به این جایگاه رسیدند به ایران و کوروش پشت میکنند . من مطمئنم بسیار ورزشکاران و هنرمندان با شرف و با استعدادی در بین نسل جدیدیمون هستن در روستاها و شهرهامون که باید کشف شن و سرمایه گذاری نوین و درستی صورت بگیره تا شکوفا بشن . هیچ ژن خوبی وجود نداره چون همه ایرانی هستیم، شکوفایی این استعدادها نیاز به امکانات و زیرساختنهای عادلانه و مساوی برای همه اقشار داره . اون وقت میبیند این افرادی که میرن در واقع تفاله استعداهای این مرزو بوم هستند . پس ناامید نشید و حرفها و واژهای نژادپرستانه و ناامید کننده رو فریاد نزنید . معلول ذهنی و فکری اونیه که حرفش با عملش یکی نیست .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین