کد خبر: ۶۳۲۸۵۶
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

دمای همدان به منفی ۱۰ درجه می‌رسد

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: در پی فعالیت سامانه بارشی از اوخر وقت سه شنبه دمای هوای اکثر نقاط استان کاهش یافته و دمای برخی از نقاط به منفی ۱۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدحسن باقری‌شکیب در گفت‌وگو با فارس در همدان با بیان اینکه آسمان اکثر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده ابری همراه با بارش باران، ریزش برف، مه و کاهش دید افقی گزارش شده است اظهار کرد: فعالیت این سامانه از اواخر وقت سه‌شنبه آغاز و تا بعدازظهر چهارشنبه با بارش برف ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این سامانه موجی از هوای سرد را وارد استان می‌کند افزود: سامانه بارشی جدید از شمال غرب و از ناحیه اروپای شرقی وارد استان می‌شود و کاهش دما در این سامانه احتمال بارش برف را قوی‌تر می‌کند.

دمای همدان به منفی ۱۰ درجه می‌رسد

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان تصریح کرد: در پی فعالیت این سامانه دمای هوای اکثر نقاط استان کاهش یافته و دمای برخی از نقاط به منفی ۱۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی با تأکید بر اینکه روز پنجشنبه سامانه بارشی به تدریج از آسمان استان خارج می‌شود خاطرنشان کرد: روز آخر هفته سامانه جدید بارشی همدان را فرا خواهد گرفت.

باقری‌شکیب در ادامه از افت شدید دمای هوا، کولاک در گردنه‌ها، یخ زدگی معابر و لغزندگی جاده‌ها به همراه با فعالیت این سامانه بارشی خبر داد.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان نهاوند با هشت درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان و گل‌تپه با منفی هشت درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان گزارش شده است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان در پایان گفت: دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۶ درجه و منفی چهار درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین