کد خبر: ۶۳۲۸۹۵
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱

عبدالمهدی: رایزنی‌ها برای خروج نظامیان امریکا از عراق آغاز شده است

عادل عبدالمهدی" رییس دولت پیشبرد امور در عراق شامگاه سه‌شنبه در خصوص خروج نظامیان خارجی از جمله آمریکایی‌ها از این کشور اعلام کرد: پارلمان خروج نظامیان خارجی را تصویب کرد و برای اجرای این طرح، رایزنی‌های خود را آغاز کرده‌ایم.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش تارنمای شبکه تلویزیونی "سومریه نیوز"، عبدالمهدی در خصوص نا آرامی‌های عراق گفت: کشور نیاز به آرامش دارد و نمی‌توان دولت را در سایه تعطیلی مراکز عمومی و خصوصی اصلاح کرد.

وی افزود: قطع راه‌ها و بستن مدارس هیچ ارتباطی با تظاهرات مسالمت آمیز ندارد و این اقدامات خشونت‌آمیز بویژه پس از آن که کشورمان با چالش‌های زیاد منطقه‌ای و بین‌المللی رو به روست، باید متوقف شود.

عبدالمهدی: رایزنی‌ها برای خروج نظامیان امریکا از عراق آغاز شده است

رییس دولت پیشبرد امور در عراق در خصوص خویشتنداری نیروهای امنیتی این کشور با برخی از معترضان خشونت‌طلب گفت: برای آن که اوضاع بدتر از این نشود، نیروهای امنیتی از هرگونه اقدام خشونت‌آمیز علیه معترضان خودداری می‌کنند.

وی شلیک راکت به سفارت آمریکا و دیگر مراکز دیپلماتیک خارجی در بغداد را اقدامی غیرقابل قبول دانست و اظهار کرد، این گونه اقدامات به وجهه عراق لطمه خواهد زد.

عبدالمهدی در باره خروج نظامیان خارجی از جمله آمریکایی‌ها از عراق گفت: پارلمان خروج نظامیان خارجی را تصویب کرد و برای اجرای این طرح، رایزنی‌های خود را آغاز کرده‌ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین