کد خبر: ۶۳۳۱۴۶
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

تصادف زنجیره‌ای در گردنه آهوان با ۲ کشته و چند زخمی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت:‌ تصادف زنجیره‌ای در گردنه آهوان سمنان، دو کشته و چند زخمی بر جای گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :

سعید اسماعیل‌پور از اعزام سه دستگاه خودرو و ۱۰ نفر آتش‌نشان از ایستگاه شماره یک، سه و پنج سازمان آتش‌نشانی برای امدادرسانی در حادثه‌ای در محور سمنان- دامغان خبر داد.

وی افزود: این حادثه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی سمنان اطلاع داده شد و با تماس خودروهای عبوری مبنی بر تصادف زنجیره‌ای چند خودرو به آدرس فوق ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان سریعاً نیروهای آتش‌نشانی سه ایستگاه را هم‌زمان به محل اعزام کرد.

تصادف زنجیره‌ای در گردنه آهوان با ۲ کشته و چند زخمی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند که چند خودروی سمند، پژو ۴۰۵، کامیونت خاور و تریلر با هم برخورد کردند و صحنه دل‌خراشی را رقم زده که باعث مصدومیت و محبوسی سرنشینان خودروها شده است.

اسماعیل‌پور بیان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با تجهیزات امداد و نجات ست‌های هیدرولیکی مصدومان را رهاسازی و امدادرسانی کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

وی عنوان کرد: متأسفانه در این حادثه، دو نفر کشته و چند نفر مصدوم شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان به رانندگان توصیه کرد: با توجه به شرایط جوی این روزهای کشور در جاده‌ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و فاصله خود را با خودروهای جلویی رعایت کرده و با همراه داشتن تجهیزاتی، ازجمله زنجیر چرخ در جاده‌ها تردد کنند تا از بروز حوادث این‌چنینی جلوگیری به عمل آید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین