کد خبر: ۶۳۳۲۸۵
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

مصدومیت نگران کننده ستاره لیورپول

سادیو مانه در بازی برابر ولورهمپتون آسیب دید و زمین بازی را ترک کرد تا باعث نگرانی هواداران تیمش شود.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از تلگراف، هر چند لیورپول توانست با برتری دو بر یک برابر ولورهمپتون برد ارزشمندی را در لیگ برتر به دست بیاورد، ولی مصدومیت سادیو مانه در این دیدار باعث نگرانی هواداران قرمزپوش شده است.

مانه در بازی برابر ولورهمپتون در دقیقه ۳۲ آسیب دید و نتوانست به بازی ادامه دهد تا زمین بازی را ترک کند. تاکومی مینامینو بازیکن ژاپنی به جای او به زمین بازی آمد تا اولین بازی خود را در لیگ برتر انگلیس انجام دهد.

مصدومیت نگران کننده ستاره لیورپول

مانه در این فصل تاکنون یکی از بهترین بازیکنان لیورپول بوده است و در ۳۰ بازی ۱۵ گل به ثمر رسانده است تا این باشگاه تلاش خود را برای کسب عنوان نخست لیگ برتر ادامه دهد. او همچنین فصل قبل توانست با درخشش خود کمک زیادی به قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان کند و با سنگال نیز به فینال جام ملت های آفریقا رسید.

هنوز مدت زمان دوری این بازیکن از فوتبال مشخص نشده است و معلوم نیست مصدومیت مانه تا چه اندازه جدی است ولی بعید به نظر می رسد او در بازی با شروزبری در جام حذفی به میدان برود و به احتمال زیاد کلوپ در این دیدار به مینامینو بازی خواهد داد.

لیورپول در بازی بعدی خود یکشنبه در زمین تیم شروزبری به میدان خواهد رفت و چهارشنبه در بازی عقب افتاده خود به مصاف تیم وستهام می‌رود. شاگردان کلوپ در هفته بیست و پنجم لیگ برتر نیز با ساوتهمپتون بازی خواهند داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین