کد خبر: ۶۳۳۳۲۹
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

لوکاکو: کونته جلوی جمع به من گفت خیلی آشغالی!

مهاجم تیم اینتر با تایید تصمیم خود مبنی بر جدایی از یونایتد عنوان کرد آنتونیو کونته خیلی به او انگیزه کار کردن می دهد.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از مرکاتو، روملو لوکاکو در این فصل عملکرد خوبی در فوتبال ایتالیا داشته است و گلهای زیادی نیز به ثمر رسانده. لوکاکو البته در این فصل با نژادپرستی نیز در فوتبال ایتالیا جنگیده است و بارها پاسخ او به نژادپرستی در ورزشگاه های ایتالیا، خوشحالی معنادار او بوده است.

لوکاکو: کونته جلوی جمع به من گفت خیلی آشغالی!

لوکاکو ابتدا درباره کار کردن با آنتونیو کونته در اینتر گفت: کونته مربی است که صادقانه با شما حرف می زند و اگر خوب باشید یا بد رودررو به شما می گوید. یادم می آید در یکی از اولین بازی های لیگ قهرمانان اروپا مقابل اسلاویا پراگ که من واقعاً بد بازی کردم او به من می گفت که من واقعا آشغال هستم و اگر دوباره این طور بازی کنم بعد از پنج دقیقه من را تعویض می‌کند. برای او فرقی نمی کند چه کسی هستید. بعد از آن صحبت ها خیلی از نظر اعتماد به نفس افت کردم ولی گفتم باید به خودم بیایم و همینطور نیز شد و توانستم قدرتمندتر از قبل شوم. چند روز بعد در داربی میلان یکی از زیباترین بازیهای خودم را ارائه کردم. او می داند چطور باید بهترین عملکرد را از شما بگیرد و برای همین مربی قابل احترامی است.

او درباره رفتنش از یونایتد نیز گفت: من تصمیم خود را حدود ماه مارس گرفتم و به دفتر مربی رفتم و به او گفتم وقت آن است که من تیم دیگری را پیدا کنم. من بازی نمی کردم. فکر می کنم بهتر بود که هر دو طرف راه های جداگانه ای را طی کنند. فکر می کنم تصمیم درستی گرفتم. منچستر یونایتد فضا را برای حضور بازیکنان جوان تر آماده کرده بود، بنابراین فکر می کنم این یک موقعیت برد-برد برای هر دوی ما بود. فکر می کنم مجبور شدم خودم را دوباره کشف کنم. سال گذشته برای من از نظر حرفه ای دشوار بود، زیرا مسائل آنطور که می خواستم پیش نمی رفتند و من نیز عملکرد خوبی نداشتم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین