کد خبر: ۶۳۳۵۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳

مدیرعامل بنیاد باران: رئیس دولت اصلاحات و رئیس‌جمهور برای صرف شام دیدار داشتند

مدیرعامل بنیاد باران می‌گوید که رئیس دولت اصلاحات و رئیس‌جمهور برای صرف شام دیداری با یکدیگر داشته‌اند که این جلسات قبلا هم انجام می‌شده، اما خبرهای منتشرشده درباره محتوای این جلسه کذب محض است.
مدیرعامل بنیاد باران: رئیس دولت اصلاحات و رئیس‌جمهور برای صرف شام دیدار داشتند
آفتاب‌‌نیوز :

جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران درباره خبرهای منتشر شده از جلسه رئیس دولت اصلاحات، رئیس‌جمهوری و حجت‌الاسلام ناطق نوری به ایرنا می‌گوید: متن‌هایی که در فضای مجازی درباره این جلسه منتشر شده کذب محض است و مطلقا مطالبی که به آقای خاتمی نسبت دادند،حقیقت ندارد.

امام در ادامه بیان می‌کند: آقای خاتمی با آقای روحانی دیدار داشتند اما این دیدار ارتباطی با موضوعات اخیر نداشته‌است. در واقع این جلسه، دیداری برای صرف شام بوده که از قبل هم این دیدارها اتفاق می‌افتاده‌است.

مدیرعامل بنیاد باران درباره حضور ناطق نوری در این جلسه، توضیح می‌دهد: معمولا افرادی که نامبرده می‌شود، در جلسات حضور دارند اما من دقیق مطلع نیستم که در جلسه آن شب، چه کسانی حضور داشته یا نداشته‌اند.

مدیرعامل بنیاد باران در انتها خاطرنشان می‌کند: این جلسه بوده‌است اما محتوا و مطالبی که به آقای خاتمی در این جلسه در فضای مجازی گفته شده صحت ندارد. درواقع سناریوسازانی نشسته‌اند و اتفاقات اخیر و انتخابات پیش رو را به این دیدار گره زدند که این مسایل تکذیب می‌شود. هرچند منوال به این شکل نبوده که جلسه و دیداری بین این افراد وجود نداشته باشد و اصل دیدار اهمیتی ندارد، محتوای آن حایز اهمیت است که صحت ندارد.

روز گذشته در فضای مجازی خبرهایی درباره دیدار حسن روحانی، رئیس‌جمهوری و رییس دولت اصلاحات در کاخ سعدآباد منتشر شد که گفته می‌شد حسن روحانی در جلسه با حضور رئیس دولت اصلاحات، حسن خمینی و ناطق نوری گفته نامزدهای رد شده جایی برای دفاع ندارند چون عمدتا مسایل مالی و پرونده دارند. این درحالی است که دفتر ناطق نوری دیدار خبر دیدارهای انتخاباتی وی با برخی شخصیت‌ها را تکذیب کرد.

همچنین حسام‌الدین آشنا، مشاور رسانه‌ای رییس جمهوری در همین‌باره در صفحه توییتری خود نوشت:« آقایان در ذهنشان برای رئیس جمهور جلسه انتخاباتی طراحی‌می‌کنند. مکان را هم تعیین می‌کنند. شرکت‌کنندگان را هم مشخص می‌کنند. روز و ساعت را هم اعلام می‌کنند. دستور جلسه را هم تهیه می‌کنند. در پایان صورت مذاکرات را هم منتشر می‌کنند. آفرین به این همه خلاقیت!»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
0
2
ترس از تکرار!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
0
2
در حالى كه روزى چند مرتبه عكس وفيلم ترامپ ونتانياهو وبن سلمان وپمپئو را در رسانه هايمان مى بينيم ومى شنويم عجيب نيست كه همين رسانه ها توانايى بردن نام كسى را هشت سال با بيشترين راى رييس جمهور مملكت خودمان بود را ندارند ؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین