کد خبر: ۶۳۳۵۴۶
تعداد نظرات: ۸۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
عباس تبریزیان؛ از درمان سرطان همسر تا سیلی به غرب با کتابسوزی

درباره روحانی‌ جنجالی که کتاب پزشکی هاریسون را آتش زد چه می‌دانیم؟+عکس

ماجرای آتش‌زدن کتاب «اصول طب هاریسون» توسط عباس تبریزیان و انتشار ویدئوی آن در فضای مجازی جنجال‌ها و واکنش‌هایی رسمی و غیررسمی را به دنبال داشت؛ تا جایی که صدای وزارت بهداشت و مدیر حوزه‌های علمیه درآمد. اما تبریزیان روحانی جنجالی که خود را «پدرطب اسلامی ایران» می‌خواند از کجا شروع کرده و چه سابقه و جایگاهی دارد؟
آفتاب‌‌نیوز :

از دیروز کلیپی از آتش زدن کتاب هاریسون، از کتب مرجع پزشکی توسط یک روحانی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود؛ نام فردی که اقدام به کتاب‌سوزی می‌کند، عباس تبریزیان است که در حوزه طب اسلامی فعالیت‌هایی دارد. البته این کتاب‌سوزی، به گفته انجمن علمی طب سنتی ایران؛ «به بهانه تقابل با سوزاندن کتاب قانون ابن سینا در غرب انجام شده است و این در حالیست که ایشان اعتقادی به طب سنتی ایرانی ندارد و به کرات و در اظهارنظرهای رسمی و صریح خود ابن سینا را فردی بی‌دین که درمان بیماری‌ها با حرام را تجویز می‌کند معرفی کرده و طب سینایی را همان طب غربی می داند!»

از تولد در نجف تا هجرت به ایران

پایگاه جامع طب اسلامی که محتوایش "براساس سخنان تبریزیان سامان یافته"، در مورد زندگی‌نامه وی نوشته است: «حضرت آیت‌الله شیخ عباس تبریزیان در سال ۱۳۴۱ ھ.ش در شهر مذهبی نجف اشرف و در خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشودند. پدربزرگ ایشان [محمدعلی] متولد تبریز بودند و در دوران طفولیت به عراق هجرت کردند و بعدها از تجار بزرگ نجف شدند. پدر ایشان [فاضل] دبیر زبان انگلیسی، از مبارزین سیاسی بودند و با آیت‌الله صدر همکاری می‌کردند و به همین خاطر به مدت ۲۰ سال روانه زندان شدند و پس از آن به اجبار از عراق خارج شدند. در آن زمان آیت‌الله تبریزیان حدود ۱۸ سال داشتند، پدر ایشان همچنین از مشوقان اصلی آیت‌الله تبریزیان برای ورود به حوزه علمیه و تحصیل در علوم دینی بودند.»

درباره روحانی‌ جنجالی که کتاب پزشکی هاریسون را آتش زد چه می‌دانیم؟

در ادامه در مورد هجرت و تحصیلات او آمده که تبریزیان در سن چهارسالگی وارد مدرسه و در ۱۶ سالگی موفق به اخذ مدرک دیپلم شد و پس از آن وارد حوزه علمیه نجف شد و در سن ۱۸ سالگی به اجبار به ایران هجرت نمود و در ابتدا مدت کوتاهی در قم ساکن شد و سپس به دعوت عموهایش که در مشهد مقدس ساکن بودند در سال ۱۳۵۹ ھ.ش به مشهد مقدس نقل مکان نمود و در آنجا به ادامه تحصیل پرداخت.

منزلی که همه مواد غذایی در آن کاشته می‌شد

این پایگاه در مورد زندگی شخصی و حوزه فعالیت و تخصص او آورده است: «تخصص اصلی ایشان فقه و اصول است و به صورت متفرقه به مطالعات طبی نیز می‌پرداختند. ایشان همچنین در زمینه عرفان، اخلاق، موعظه، تاریخ و سیره پیامبر نیز مطالعه و آثاری دارند. تبریزیان در سن ۱۹ سالگی ازدواج کردند، و در ابتدای زندگی در منزلی بودند که به علت وسعت زیاد، همه مواد غذایی را در داخل منزل تهیه می‌کردند و لذا با طرز تهیه و مصرف تمام مواد موردنیاز زندگی به‌صورت طبیعی، آشنا شدند و به گفته ایشان این سبک زندگی بسیار خوب و همسو با آموزه‌های طب اسلامی بود و با تغییر سبک زندگی و به تعبیری امروزی شدن، ارزش آن نوع زندگی بسیار بیشتر برایشان عیان شد.»

درمان همسر، دالان ورود به طبابت

این سایت با بیان این که تبریزیان «به طور کلی ایده مطالعه در روایات طبی و معرفی طب اسلامی را در سر داشته» می افزاید: «اما زمانی که همسر ایشان کمی بعد از ازدواج مبتلا به سرطان می‌شود و پزشکان از مداوای وی قطع امید می‌کنند، ایشان با انگیزه قوی‌تر و به طور جدی به مطالعه در طب اسلامی می‌پردازند، و در مدت زمان کوتاهی موفق به درمان کامل می‌گردند و تصمیم می‌گیرند که با تکمیل مطالعات و عرضه آن‌ها، دیگران را نیز بهره‌مند سازند.»

از ۶۸ نماینده تا حکم محکومیت تبریزیان و ناظری

براساس اعلام سایت طب اسلامی، تبریزیان در بسیاری از استانهای کشور، افرادی را که خود را شاگرد وی معرفی می‌کنند، به‌عنوان نماینده معرفی کرده است که تعداد آنها حداقل ۶۸ نفر است.

ماجرای چالشها با تبریزیان منحصر در روزهای اخیر نیست. ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ وزارت بهداشت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به دنبال پیگیری‌های این وزارتخانه برای برخورد با آنچه «سوداگران طب ایرانی و سنتی و دخالت‌های غیرمجاز و خطرآفرین در درمان» خوانده، حکم قطعی محکومیت برای عباس تبریزیان و محمدحسین ناظری صادر شده است. در همین راستا مدیرکل نظارت بر درمان وزارت بهداشت از مردم خواست که با هوشیاری در انتخاب شیوه‌های درمان صحیح، سلامت خود را تضمین کنند.

درباره روحانی‌ جنجالی که کتاب پزشکی هاریسون را آتش زد چه می‌دانیم؟

علیرضا عسگری مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت در گفت‌وگویی با خبرگزاری ایسنا، در مورد محکومیت عباس تبریزیان و محمدحسین ناظری از سوی دادسرای ویژه روحانیت که به نام طب ایرانی و سنتی در امر درمان مردم دخالت می‌کردند، گفته بود: «یکی از افرادی که به طور وسیع در سطح کشور و بدون داشتن تحصیلات و مهارت‌های لازم و تایید شده از سوی وزارت بهداشت و البته بدون دریافت مجوزهای لازم، اقدام به مداخله در امور درمان کرده بود که برابر گزارش‌های معاونت طب سنتی وزارت بهداشت منجر به بروز مشکلات چشمگیری در حوزه درمان شده بود، با پیگیری‌های وزارت بهداشت و همکاری و کمک قوه قضاییه و به‌ویژه دادگاه ویژه روحانیت رای محکومیت قطعی برای این فرد صادر شد.»

این در حالی است که هیچ خبری در مورد میزان محکومیت او از سوی دادگاه ویژه روحانیت منتشر نشد و معلوم نیست از سوی چه کسانی حمایت می‌شود. پس از این اتفاق «کمپین حمایت از آیت الله تبریزیان و درخواست بازگشایی مطب طب اسلامی آیت الله تبریزیان از رهبر معظم انقلاب» به راه افتاد.

ماجرای سوله‌های مشهد در جاده کلات

در دی ماه ۱۳۹۷ هم در مشهد سه سوله متعلق به گروه تبریزیان شناسایی شد که در آن‌ها کار تولید، بسته بندی و انبار دارو با عنوان طب اسلامی صورت می‌گرفت و به دلیل وضعیت نامناسبشان، به ورود مقامات قضایی و پلمب سوله‌ها منجر شد. سیدجواد مجتبوی، مدیر طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این باره گفته بود: «این سه سوله متعلق به فردی معروف به «پدر طب اسلامی ایران» و شرکای دیگری است که در جاده کلات و خیابان عبادی مشهد مستقر بود. در این انبارها ۱۱ کارگر که اغلب اتباع خارجی هستند در شرایط بسیار غیربهداشتی مشغول فرآوری و تهیه داروهای آماده گیاهی و نصب برچسب‌هایی تحت عنوان طب اسلامی بر روی آن‌ها بودند. این داروها بنا بود در سراسر کشور توزیع شوند که علاوه بر آسیب به سلامتی مردم سود سرشاری را نصیب مداخله گران با عنوان طب اسلامی می‌کرد.»

ابن‌سینای حوزه، تحت حمایت‌ رائفی‌پور

تبریزیان دارای مطب، داروخانه و مرکز طب اسلامی در قم هم بوده و رسانه‌هایی، چون فارس، تسنیم، بسیج نیوز و راسخون، مطالب و فیلم‌های وی را پوشش می‌دادند و افرادی چون رائفی‌پور نیز شدیدا از او حمایت می‌کردند. از دیگر سو پایگاه اینترنتی «داروی اسلامی» از جمله وب‌سایت‌های فعال در زمینه طب اسلامی است که زیر نظر این فرد اداره می‌شود و از او به عنوان «ابن‌سینا» یاد می‌کند. همچنین سایت‌های نزدیک به او، تبریزیان را پدر طب اسلامی معرفی می‌کنند.

از فروش دیجیتال مسواک اسلامی تا نسخه‌های شفابخش در کافه‌بازار

اگر یک دلیل رشد مراجعه به امثال تبریزیان را بیماری‌های خطرناکی چون سرطان و ناامیدی برخی بیماران از طب مدرن بدانیم، شاید فضای مجازی هم در گسترش این مسلک بی نقش نبوده است.

اکنون «نسخه‌های شفابخش استاد تبریزیان(حکیم میرزا علی فخرالدین)» در کافه بازار قابل بارگیری است و در سایت مرکز طب اسلامی نیز مواردی چون مسواک اسلامی، صابون اسلامی، انواع سرمه، کتب طب اسلامی، مرکب‌ها و سویق‌ها، داروی امام کاظم(ع) زمستانه (جهت پیشگیری و درمان سرماخوردگی و آنفولانزا) و داروی جامع امام رضا(ع) به صورت آنلاین فروخته می‌شود.
کاربرد داروی جامع امام رضا(ع)، درمان زخم ها و عفونت های شدید مانند فرو رفتن ناخن شست پا در گوشت انگشت اعلام شده و دستور مصرف آن این است: داروی جامع به تنهایی یا همراه یک قاشق مرباخوری عسل روی زخم ها پانسمان شود.

تجارتخانه‌ای تحت عنوان طب اسلامی

در این میان علیرضا رئیسی، معاون وزارت بهداشت درباره این شخص و این کارهایش روز گذشته گفت: در مراسمی آئینی با فیلم و تصویر فردی به نام تبریزیان که پیروانش او را «آیت الله» می‌خوانند و تحت عنوان طب اسلامی، تجارتخانه‌ای برپا کرده است، کتاب «اصول طب هاریسون» که از کتب مرجع پزشکی است را به آتش می‌کشد. آنچه مایه تاسف است فقط خالی بودن دست این گروه افراد مدعی از نقد علمی نیست، بلکه سکوت و عدم برخورد قاطع مراجع علمی، فرهنگی، دینی و قضایی در برابر چنین رفتارهایی است. به نظر می‌رسد که این اتفاق نادر و عجیبی نیست و در حال تبدیل شدن به رویه و قاعده‌ای است که به اشکال مختلف شاهد تکرار آن بوده‌ایم از دخالت جاهلانه در درمان صدها بیمار مبتلا به سرطان و بیماری‌های مزمن تا توصیه به خوردن نمک در هنگامه بسیج ملی «کنترل فشارخون» از تریبون صدا وسیما. وی با سخیف و جاهلانه خواندن این اقدام از کلیه مراجع دینی، دانشگاهی و قضایی خواست که در برابر این چنین اقدامات واکنشی در خور از خود نشان دهند.

مدیر حوزه‌های علمیه: این نفکرات در حوزه جایی ندارد

آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه با محکوم کردن اقدام به کتاب‌سوزی، در پی این اقدام این‌گونه واکنش نشان داد: «حوزه‌های علمیه و بزرگان آن با تاکید بر جایگاه علم و اندیشه و نقد عالمانه، حرکت ناپسند و جاهلانه اخیر در تعرض به یکی از متون مهم علم پزشکی را که در فضای مجازی انتشار یافته است ناروا می‌دانند و حوزه‌های علمیه و بزرگان آن و شورای عالی و مدیریت حوزه‌های علمیه آن را محکوم می‌کنند، آشکار است که این گونه تفکرات و اقدامات در حوزه علمیه جایگاهی نداشته و انتسابی به حوزه و روحانیت ندارد. انتظار می‌رود دستگاه‌های ذی‌ربط در این زمینه اقدام لازم را به‌عمل آوردند. امید است پیشرفت‌های علمی ایران و رشد مراکز علمی و دانشگاه‌ها که در پرتو انقلاب اسلامی رشد چشمگیر داشته است، استمرار و ارتقاء یابد.»

گوجه فرنگی و داروهای اسرائیلی

تبریزیان در کانال تلگرامی‌ واکنش به سخنان اعرافی با انتشار یک ویدئو گفته است: آقای اعرافی! لطفا خوب چشمانتان را باز کنید! این فیلم حضور شما در راهپیمایی روز قدس سال ۱۳۹۷ است. شما که آتش زدن کتاب هاریسون، قاتل میلیون‌ها انسان را «تعرض» نامیده و آن را حرکتی «ناپسندانه» و «جاهلانه» می‌دانید، می‌شود به چند سوال پاسخ بدهید؟ چرا در مراسمی حضور می‌یابید که به پرچم یک ملت «تعرض» کرده و آن را به آتش می‌کشند؟ چرا ادعای انقلابی‌گری دارید ولی پرچم رژیمی را آتش می‌زنید که از غذا و داروهای همان رژیم استفاده می‌کنید؟ بهتر است سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل را ببینید که اقرار کرده گوجه فرنگی و داروهای پارکینسون از اسرائیل است.

موشک و سیلی به جهان غرب

تبریزیان در کانال تلگرامی‌اش این اقدام خود را در دفاع از اهل بیت عنوان کرده و از این کتاب‌سوزی با عنوان موشک و یک سیلی به جهان غرب یاد کرده است.

استفاده از ادبیات مذهبی، ناامیدی برخی بیماران از طب مدرن و آشکار شدن برخی آسیب‌های پزشکی جدید، از عوامل گرمی بازار تبریزیان و امثال اوست. اما شاید برخی رویکردهای نفیی نسبت به غرب و علوم غربی نیز در جرات یافتن او بر کتاب‌سوزی بی تاثیر نباشد؛ همان گونه که تلاش کرده آتش زدن یک کتاب علمی را مشابه آتش زدن پرچم آمریکا عنوان و از آن با این توجیه دفاع کند.

درباره روحانی‌ جنجالی که کتاب پزشکی هاریسون را آتش زد چه می‌دانیم؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۸۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
9
37
تمدن سازان!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
این کارها هیچکدام برای رضای خدا و کاهش دردهای مردم نیست. فقط تبلیغات است. از این دیدگاه که تبلیغات است وزارت بهداشت موظف است جلوی تبلیغات غیر واقعی را بگیرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
در جواب کسی که میگه اینا تبلیغات باید عرض کنم خیر این طور نیست من خودم وخانواده چند ساله تجربه استفاده از داروهای طب اسلامی رو داریم واقعا به خوبی جواب داده وکارشون عالیه درضمن داروهای طب اسلامی بدون عوارض هست. دیگه تقریبا اکثر مردم اینو فهمیدن که داروهای شیمیایی جز ضرر فایده دیگه ای ندارن وتقریبا اثر گذاری خیلی کمی دارن. به قول معروف یه جا رو خوب نمیکنه که هیچ صد جارو خراب هم میکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
تمدن غربي در حال فرو ريختن هست نمونه:فرانسه و...از اينده نزديك تمدن از آن دين الهي خواهد بود ...كه طب اسلامي با درمان قطعي و كم هزينه در آن خواهد درخشيد به فضل الهي
Aria
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
کجای کارین بابا تو ایران حجامت رو میخان ممنوع کنن تو اروپا مراکز حجامت باز شده چن روز دیگه بنام خودشون ثبت جهانی میشه از ما گفتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
26
64
به نظر من هم طب اسلامی و سنتی باید مورد توجه قرار گیرد و هم طب مدرن. هر علمی نقاط ضعف و قوت خود را دارد و اگر کسی پیدا می شد که نقاط اشتراک این دو طب را درآورده و به مردم عرضه می کرد، بسیار خوب می شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
طب سنتی علم خوبیه و پرکاربرد حتی بعضی از پزشکا از دارو های گیاهی استفاده میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
10
48
چرا در مراسمی حضور می‌یابید که به پرچم یک ملت «تعرض» کرده و آن را به آتش می‌کشند؟
جالب پاسخ داده
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
8
111
چرا آقایون برای مدوا به لندن میرن پس؟ برن پیش همین ...که تخصصشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
مرحبا به پاسخی که داده شد افرین همین آقا اگه یک مرضی بگیره از داروهای خاص استفاده نمی کنه
مرتضی لطفی کیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
7
66
ابن سینا یکی از بزرگترین نوابغ در تمام قرون و اعصار است. ایشان را باید با دانشمندان بزرگ مقایسه کرد نه با مردم عادی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
ابن سينا درست هست دانشمند بودند و جزو افتخارات ما وليكن چون انسان هست و در تشخيص و درمان علاوه بر موفقيت دچار خطا هم بوده و معمولا در طب سنتي از عرقيات استفاده ميشود كه اولا حاوي مقدار زياد آب هست كه براي برخي مزاج ضرر دارد و به مرور زمان اب مانده فاسد ميشود و يا عرقيات الكل تشكيل ميشود و اين در صورت مصرف زياد مضر مخصوصا بر كبد و مغز و قلب تاثير منفي دارد ولي طب اسلامي ريشه در علوم ائمه اطهار عليه السلام هست كه با عنايت خداوند به دور از خطا و اشتباهند مثل قرآن كريم...و اساس اين داروها بر تجربه عادي بشري نيست و همه بيماران در ان درمان ميشوند جز مرگ ان شاءالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
میدونستی همین اینها که طب سنتی رو میکوبن به شدت با ابن سینا مخالفن و میگن ابن سینا از یه داشن آموز پنجم دبستان ما کمتر میدونه؟
Aria
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
اروپا تا یک قرن و نیم پیش کتاب ابن سینا رو تدریس میکرده برای رشته های طب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
ابن سینا پزشک محترمی در طب سنتی بودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
55
47
کار آقای تبریزیان را قابل دفاع نمی دانم و معتقدم باید کتاب را نقد می کردند اما مگر ایشان کتاب مقدس یکی از ادیان الهی را به آتش کشیده است که به وی می تازند و وزارت بهداشت می خواهد از وی شکایت کند؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
28
68
برای من موردی پیش اومد که با کمک طب سنتی حل شد در صورتی که پزشک من تصمیمی داشت که در صورت اجرا دیگه بیماری من قابل درمان نبود.
لطف کنید اینقدر یکجانه و بچه گانه با هر موضوعی برخورد نکنید.
میزان خسارتی که پزشکان میزنن خیلی بیشتر از طبیبان سنتی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
بحث بر سر این نیست که طب سنتی بهتر است یا نه بحث سر اینه که مطلب علمی با جنجال حل نمیشه و همانگونه که نباید به طب سنتی تاخت به طب مدرن هم نباید بی جهت اعتراض کرد
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
بنده خودم و دخترم و دو نفر افراد فاميل و حدود ١٠ نفري از دوست و آشناها پس از نااميدي از درمان طب شيميايي به طب اسلامي مراجعه كرديم و الحمدلله بيماريهايي چون ام اس و كم كاري شديد تيروييد وسواسي سكته و كيست سينه و ...را در اين طب يا درمان كرديم يا با موفقيت رو به بهبودي هستيم...به جاي گارد گرفتن برخي بايد ط درباره طب اسلامي و نحوه درمان آن مطالعه كرد و با ايت الله تبريزيان مناظره تا حق و باطل روشن شود و سوال اينجاست كه چرا وزرات بهداشت از اين مناظره ابا دارد و فرار ميكند...هر روز به تعداد بيماريها افزوده ميشود و يا بايد تا اخر عمر داروهاي پرعوارض وارداتي را خورد يا منتظر مرگ ماند و بهبودي همراه با عوارضهاي جنبي ديگر خواهد بود....ولي طب اسلامي با تكيه بر حداقل ١٢هزار حديث و روايات در منابع ديني از امام صادق ع و امام كاظم ع و امام رضا ع و رسول اكرم ص و...داروهايي را توليد و درمان ميكند كه بيماري را ريشه اي راحت و با كمترين هزينه ريشه كن ميكند...مگر داروي معجزه اساي جامع چيست؟! زعفران و عسل و فلفل و چندين گياه كمياب و بسيار قوي ...كه نقش كليدي و بسيار قوي در تاثير داروهاي همراهش دارد...به جاي مبارزه با اين طب كه بنده و اطرافيان يقين به تاثير معجزه اساي ان داريم دست در دست هم در جهت كاهش رنج ى درد بيماراني كه اكثرا كم درامد هستند تلاش كنيم ...از خبر گزاري شما هم بسيار متشكرم كه همه جور نظر رو منعكس ميكنيد...اينده از ان علم الهي بدون اشتباه و خطاست نه علوم هدفدار وتحت سيطره صهيونيسم ضد بشري
Aria
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
امان از وزارت بهداشت و پزشکای پولی و سهمیه ایش بخاطر همینه بیمارستانا کلا شدن کشتارگاه عین آب خورن آدم میکشن جرئت نداری شکایت کنی مقصر خودت شناخته میشی عزیزانت رو میکشن طلبکارم هستن!!!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
3
10
نقد صوفی نه همه صافی بی‌غش باشد

ای بسا خرقه که مستوجب آتش باشد

صوفی ما که ز ورد سحری مست شدی

شامگاهش نگران باش که سرخوش باشد

خوش بود گر محک تجربه آید به میان

تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

شعله های " انا خیر منه " از درون ایشان زبانه می کشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
29
64
دوستان چیزی بنام طب اسلامی معنی ندارد بلکه طب سنتی است که معتبر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
نمیدونم منظورتون از سنتی چیه در حالیکه ماهرچه داریم از ائمه داریم فکر می‌کنید اسلامی که برا روح ما اینقدر برنامه داره برا جسم ما برنامه ای نداره فکر میکنم خدایی که ما رو آفریده بهتر به همه ابعاد وجودی ما آگاهه پس علم طب رونیز به پیامبر وائمه القا کرده پس ما هرچه داریم از اسلام داریم ولاغیر
هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
18
32
کتاب سوزی نشانه جهل است نشانه تهی بودن و خالی بودن از علم وادب است ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
تا كتاب چي باشه!
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
12
12
طبق چه مدرکی گفتید که تبریزیان تحت حمایت رايفی پور است، لطفا لینک سخنرانی را ارايه بفرمایید.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
13
38
وقتی طالبان مجسمه بودا رو ترکوندند با خودم گفتم این اخر حماقته اما الان متوجه شدم اون چیزی که انتها نداره همین حماقته.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
15
22
کاش آقایون وزارت بهداشت وقتی کتاب ابن سینا رو آتیش میزدن یه زره اینجوری خودشون رو خفه میکردن
میدونین چرا غرب اجازه نمیده به دانشمندان خودش که نتیجه پژوهش خودشون رو عرضه کنند در رد نظریه داروین ؟!!!
چون پایه و اساس تمدن غرب مکتب داروینیسم هست و این یعنی فروپاشی تمدن غرب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
هرگز همچنین کاری نکرده اند که از انتشار جلوگیری کنند. توهم محض شماست. بعد هم اگر کسی امروز بخواد چیزی منتشر کنه اگر حداقل اصول علمی را رعایت کرذه باشه می تونه در صدها ژورنال کشورهای گوناگون منتشر کنه. کی جلوشو میگیره؟؟؟؟
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
27
23
استاد بزرگ استاد تبریزیان در درمان بیماریها بسیار موفق هستند ما چند سالی هست از داروهای طب اسلامی بهره می بریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
14
22
چطور فضای یک طرفه و سرکوب و دستگیری و حتی قتل حامیان طب انبیا و طب داروهای گیاهی بدون عارضه، توسط کمپانی های بزرگ داروهای پرعارضه ی شیمیایی، مورد توجه آفتاب نیوز نیست ولی در مورد اقدام تند یک نفر در مواجهه با این سرکوب بی رحمانه طرف مقابل، نویسنده گزارش می نویسد. معلوم است که کمپانی های بزرگ داروهای شیمیایی و وزارت بهداشت که خود سازنده و حامی این کارخانه ها هستند، منافعشان را با این اقدام در خطر ببینند. معلوم است که داروهای شیمیایی پر عارضه تحت پوشش بیمه قرار بگیرند ولی گیاهان دارویی بدون عارضه گران قیمت و بدون پوشش بیمه باشند.
الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
3
18
فقط یک جمله اینکه :
سر را به آتش بکشید تا تفکرات غلط نابود شود .
فرزاد
|
Germany
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
4
25
در اینکه سوزاندن کتاب (هر کتابی )کار درستی نیست شک نکنیم ، بجای سوزاندن میتونیم از راه صحیح اثبات کنیم این نوشته ناصحیح هستش حذف یک چیز باعث تبلیغ آن میشود ولی سوال من اینه ایشون چطور با روشی که اعلام میشود غلط است سرطان همسرش را درمان کرده ؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
افرين زدي به هدف ...بنده خودم دو سال هست مطب شاگرد ايشان ميروم و شاهد درمان افراد سرطاني و لاعلاج زيادي بودم ...اي كاش مردم بيمار بيشتري از اين طب كه ريشه در روايات و احاديث معصوم ع كه به دور از خطا و اشتباه هست استفاده كنند البته اينجا در شهر ما طرفدار بسياري دارد و ار شهرهاي كوچك هم مراجعه كننده دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
8
12
باید عرض کنم که در واقع علم هرچه که باشد دارای شرافت است. در مورد طب سنتی هم باید بگویم که در گذشته که علم پزشکی بصورت درمان گیاهی وجود داشت در حال حاضر فقط بعنوان علم تغذیه به حیات خود ادامه میدهد که بعنوان مکمل غذایی کاربرد دارد. جدل افتادن با علوم و بویژه پزشکی کاری عبث و از روی جهل و نادانی ست.
پاسخ ها
Aria
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
پزشکای ارو پا آمریکا رو قبول دارم
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
14
23
مسئول وزارت بهداشت اگر راست می گویید اول جلوی فساد پزشکانتان و نسخه های الکی و بی حساب آنها را بگیرید بعد دیگران را متهم کنید مردم به شما و ادعاهای درمانی شما اعتماد ندارند .
اگر شما صادق هستید و با مافیای پزشکی مدرن همراه نیستید ادعاهای درمانی این آقا را باحضور کارشناسان بی طرف بررسی و آزمایش کنید بعد بگویید ایشان دروغ می گوید و ...
شما پزشکی را مساوی تجارت با جان مردم کرده اید
اکثریت پزشکان شما برای پول دارشدن تلاش می کنند نه برای درمان بیماری مردم
اگر می گویید نه یک نظر سنجی از عموم مردم انجام دهید خواهید فهمید

اگر شما هم بدانید که برای درمان یک بیماری زخم معده، حساسیت، یا سرطان و موارد مشابه درصد توانایی درمان با روش های طب سنتی و اسلامی خیلی بیشتر از درمان با داروهای شیمایی جدید است هرگز این حرف ها نمی زدید
شما و پزشکان شما که کورکورانه روش های درمانی و داروهای کمپانی های غربی را تجویز می کنید نمی توانید ادعای سلامت کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
16
23
ایشون صحبتهاشون حق هست، موقعی که صحبت از ایشون به میان میاد خیلی مودبانه و با نزاکت در مورد ایشون صحبت بشه. قشر خاصی که یا نمی میدونند طب اسلامی چیه و یا غربزده اند پشت سر ایشون طوری حرف میزنند که نباید زده بشه.
حق همچین اشخاصی همون داروهای شیمیایی محصول غرب هست .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
افرين دقيقا انسان از چيزي كه نسبت به ان جاهل هست دشمنش ميداره...بنده پس از مطالعه اساس طب اسلامي خريدارش شدم و خدا رو شكر درمان
ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
قطعا قضات و دادگاه روحانیت از من و شما به اسلام و طب اسلامی دلسوز ترند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
16
17
به خاطر دلالی داروهای شیمیایی چرا لطمه به طب اسلامی مون میزنید. اون پولی که از راه حرام بدست میاد خدا گفته اون روزی من نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
17
17
سلام...
خدامیدونه چقدر پروژه نفوذ تو کشورمون جواب داده که وزارت بهداشت ما شده زبان گویای افکار پلید صهیونیزم. توصیه میکنم کتاب «نه» حدادپور جهرمی رو مطالعه کنید.یاحق
پاسخ ها
اندکی تفکر به جای تعصب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
منم توصیه میکنم کتاب زیست شناسی ۱ و ۲ و ۳ و پیش دانشگاهی رو مطالعه کنید وقتی از یه چیزی در حد دبیرستانم سر ازش درنمیارید احضار نظر نکنید
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
18
14
با عرض سلام و احترام و ارزش نسبت ب علوم ؛بنده ب شخصه از جناب تبریزیان تشکر میکنم ک با اینکار نمادین نشان دادن ک خیلی راحت میتوان بت های فکری و علمی دوران هم میتوان شکست و جرات بررسی طب اسلامی رو هم داشت ؛مگر با اتش کشیدن ی جلد کتاب میتوان مطالب ان راپاک کرد مگر زمان اسکندرک فقط ی جلد کتاب وجود داشته باشه؛با این حرکت جسارت داده ک راه دیگری هم برای رسیدن ب مقصود هست ک یقینا هم هست و هرکسی مختار ب هر مسیری ک میخواهد انتخاب کند باتشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
نظرتون فوق العاده بود. احسنتکم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
13
15
زمانی که به علوم بومی و اسلامی اهمیت داده نشه باید کار اعتراضی انجام داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
21
17
دم آقای تبریزیان گرم

غربی ها غالبا حتی با علومشون هم دنبال استثمار هستن
خصوصا با علوم پزشکی

هرکسی کو دورماند از اصل خویش
باز جوید روزگار وصل خویش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
عزیزم طب ایرانی اسلامی هم پایه اش توی یونان بوده مثلا همین اخلاط چهارگانه مال بقراطِ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
آیا منتقدین هاریسون خوانده اند که این طور ندانسته بر منبر رفته و تخیلات توطئه برای انسان در علم جاری که آنها غربیس می خوانند بافته اند؟
سارینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
ناشناس ما هاریسون نخوندیم دادا شما یا پات به بیمارستان نرسیده تا حالا یا پزشک خفن بی سواد به تورت نخورده اونا هاریسون خوندن تهش وضع مملکت شده این یه تحقیق بزن راجع به مرگ و میر بر اثر خطاهای هاریسون خونا دوهزاریت میوفته
گل سرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
6
20
من چندین سال است که زمستان دچار حمله های عصبی میشوم .داروهای شیمیایی با کلی عوارض فقط مدت کمی اثر داشت امسال سراغ داروهای گیاهی رفتم .آنقدر حالم خوب شده که احساس میکنم ۱۰ سال جوانتر شده ام .حیفه که در مورد طب سنتی و اسلامی اینقدر بد گفته بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
بنده هم تيروييدم از كار افتاده بود و دخترم هم وسواسي و ام اس داشت خدا رو شكر با طب اسلامي نجات يافتيم الحمدلله ممنون از خبر گزاري محترم
U
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
اینکه می فرمایید طب سنتی است نه طب اسلامی . شما جوشانده گیاهان دارویی را مصرف کردید که پزشکان هم تجویز می کنند ورد نخواندی پف کنی بخودت که این را طب سنتی میگند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
15
14
ايشان مدارك وسيع وادله ومنطق دارند ويك انسان جاهل نيست. علاوه برنتيجه كرفتن خود وخانواده ام در أمارى كه كرفتم درمان شدكان در مراجعه به ايشان بيشتر از درمان نشدكان است. واين يك موفقيت براي ايشان محسوب مي شود. آيا هيجده هزار امضاى انترنتى در كمبين حمايتى از ايشان مدركى بر وجود واقعيت در ادعا نيست. بحث فكرى وعقيدتى نيست كه مردم فريب بخورند وروز قيامت معلوم شود. بحث سلامت وطب ودرمان است كه مدرن بي كفايتى وطب اسلامى كفايتش را نشان داده
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
11
4
ایشون با این کارش فضا را سیاسی کرده کلا صورت مسأله سیاسی شده نه اینکه بحث طبابت ایشون یا هاریسون باشه نه کار ایشون خدشه وارد کردن بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
10
8
خدشه به چي؟ اتش زدن اين كتاب صهيونيستي به كي و كجا خدشه وارد كرده؟! اين اتفاقا شروع پايان بيو تروريسم ملتها مخصوصا ملت مسلمان و علي الخصوص مردم ايران هست كه روز به روز با اين طبابت هاريسوني ميزان مرگ و مير روز افزون و افزايش سقط و عوارض شديد داروها و خالي شدن جيب مردم به نفع كمپانيهاي دارو مخصوصا خارجي و صهيونيستي غربيست...شما خودتون چند نفر از اطرافيانتون بيمار هستند و با اين طب درمان كامل شده اند؟...بايد دارو خورد با عوارض زياد و تا اخر عمر يه قسمت بدن هم خوب شد عوارض ميده به جاي ديگر!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
میپرسی خدشه به چی؟؟؟یه نفر ک خودشو طبیب میدونه و ملت درمان میکنه علم آتش زده واقعن پرسیدن داره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
14
6
بنده مدت 10 ساله به طب مدرن مراجعه نکردم و فقط با داروهای اسلامی معالجه میشم داروی امام کاظم (ع) را استفاده می کنم تا حالا سرماخورده نشدم فقط با داروی جامع امام رضا (ع) 50 درصد بیماری ها درمان میشه
نیکنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
8
8
احسنت بر آقای تبریزیان.
لطفا کتاب مزاج شناسی استاد خیراندیش را مطالعه کنید. برخی از واقعیات تلخ پزشکی نوین در ایران در این کتاب نوشته شده.
انسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
8
8
کار خوبی کرده. سیستم پزشکی نوین در ایران به صورت فروشنده و مشتری است و هرچه قدر مشتری یا بیمار بیشتر شود به نفع فروشنده است ،پس باید مخالف سلامتی مردم باشند که اکثرا هستند. یک نمونه اینکه اکثر سمومی که در کشاورزی ایران بکار میرود شدیدا برای سلامتی انسان مضر است و در خیلی از کشورها ممنوع الاستفاده میباشد ولی به راحتی به کشور ما وارد میشود که هم مافیای سموم سود میبرن وهم وزارت بهداشت و مردم بیچاره دچار اکثر بیماریهای ناعلاج میشوند و... .
اگر پزشکی در کشور با توجه به اصول اسلام و آیات و روایات پیش میرفت اکنون ایران برترین کشور از نظر سلامت و پزشکی بود.
چرا اکثر مراجع و علما بیشتر از پزشکان عمر میکنند چون زندگی آنها و تغذیه و رفتار و...بر طبق قوانین الهی است و حتی مغزشان تا لحظات آخر عمر مثل ساعت کار میکند. انسان هرچقدر از خداوند دورتر شده به همان اندازه دچار مشکلات و بدبختی در تمام عرصه ها شده و بلعکس.
انشاالله هیچوقت راهتان به پزشک و بیمارستان نخورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
9
10
مادر من به سرطان حنجره دچار شد پزشکان گفتن باید حنجره ات را خارج کنیم ما از طریق طب اسلامی ایشون رو مداوا کردیم .خودم نازا بودم و با طب اسلامی الان دختری زیبا دارم .پس اگر وزارت بهداشت باید کاری انجام بده اول نظر کامل مردم رو بدونه .مردم ما به سمت طب اسلامی کشیده میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
کسی شما رو مجبور کرده طب سنتی استفاده کنید که اینقدر برای حذف آن با انواع و اقسام مجوزها تلاش میکنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
اگه راس میگی شماره موبایلشو بده تا باورکنم.
جسنعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
10
11
سلام و درود
تا جایی که بنده اطلاع دارم آتش زدن هر چیزی که مردم رو به گناه و گمراهی و ظلالت کشونده باشه و به عبارتی به صورت بت در امده باشه نه تنها گناه نداره بلکه از بالاترین عبادات محسوب میشه و باعث میشه عده ای از مردم از خواب غفلت بیدار بشن.
برای مثال میشه به آتش کشیده شدن گوساله سامری توسط حضرت موسی ع اشاره کرد


حالا دقیقا نمیدونم آتش زدن این کتاب در این موضوع صدق میکنه یا خیر.

باید بگم که حود بنده در طب چهارده معصوم ع فعالیت می کنم و میدونم چقدر مورد کم لطفی مسولان قرار داره. همین الان ما دارویی با قیمت بسیاز ارزون داریم و قطعا میتونیم ظرف مدت یک سال حداقل تا 70 درصد سکته مغزی و قلبی رو در کشور کاهش بدیم ولی به هر دری زدیم نتونستیم از سد ناجوانمردانه مافیای غذا و دارو گذر کنیم و اگه بیشتر از این هم بخواهیم پیگیری کنیم قطعا جونمون به خطر میافته.
داستان غریبیه مردم کشورمون و مردم دنیا دارن جلومون پرپر میزنن ولی دستمون رو بستن و صدامون هم به جایی نمیرسه.

اللهم عجل لولیک الفرج بحق صدیقه الکبری سلام الله علیها
کهکشانم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
4
5
طب سنتی باید بدونی پیش کی میری سرطان حنجره داشتم باسنتی خوب شدم در تهران
کهکشانم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
4
8
طب سنتی باید بدونی کجامیری من سرطان حنجره داشتم ده روزه 15کیلو وزن از دس دادم دکتر جوابم کرد گفت برو پرتودرمانی نرفتم رفتم طب سنتی درتهران بازالو درمانی وچنتا حجامت درجلسه اول الحمدلله همون جلسه اول خفگیم برطرف شد سرفه هام موند تا 12جلسه زالو حجامتو ادامه دادم اون سرفه ها هم پایان یافت وتمام.الان7سال گذشته هرگز حنجره ام مشکل نداشته طب سنتی باس بری آدم کاربلد
کهکشانم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
5
7
پس از سوزاندن کتاب قانون ابن‌سینا توسط #پاراسلس و جانشین شدن #طب_شیمیایی به جای طب سنتی ایران، فاتحه دانش پزشکی از نظر درمان بیماری‌ها به کلی خوانده شد و مدت ۴۵۰ سال جز زیان‌های مالی و لطمات جانی نتیجه دیگری از شیمی درمانی عاید بشریت نشده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
طب اسلامی رو با طب سنتی قاطی کردی مشتی!صنعتی و سنتی با هم ممنوع!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
2
4
نقد عالمانه از سوزاندن آن کتاب خیلی قویتر بود و میتوانست طب شیمیایی وضرر های آن را بیشتر برای مردم توضیح دهد وانها را سوا کند
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
7
6
وقتی حضرت موسی گوساله سامری را تکه تکه کرد و به رود نیل ریخت منظورش مخالفت با جریان فکری شیطانی بود که پشت این گوساله بود وگرنه با یک مجسمه که دشمنی نداشت استاد تبریزیان هم با تفکری که پشت این کتاب است و از غرب می آید مخالفت کرده وگرنه این کتاب که فقط یک کاغذ است
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
6
6
بنام خدا
من اصلا با طب شیمیایی که حتی نمیتواند نفخ معده را درمان کند موافق نیستم چرا با یک نسخه طب اسلامی یعنی شربت عسل با مقداری زنجبیل مشکل چند ساله ام رفع شد
طب مدرن حتی نمیتواند سردرد- میگرن-دیابت-فشار خون که همه اش با یک حجامت ساده و صد التبه با پرهیزات مناسب درمان می شود
لذا از اقدام شجاعانه این شخص حمایت میکنم.
مرگ بر طب غربی و شیمیایی
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
2
10
جناب وزیر اگر کار شما درسته جلوی داروهای قاچاق را بگیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
7
1
سوزاندن کتاب طب هاریسونی مانند تخریب یک چیز ضرر داره
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
8
8
خدا که در قران میگه در عسل شفا هست آیا بایداز وزارت بهداشت مجوز می گرفت؟
چرا وزارت بهداشت خدارا بخاطر دخالت در امور درمان مجازات نمی کند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
13
4
هر بتی روزی شکسته میشه بت طب مدرن هم به دست اقای تبریزیان شکست تا معلوم بشه چه کسانی دوست دار سلامت مردم اند و چه کسانی دست پرورده طب تجارتی و مافیای دارو، که هدفی جز خالی کردن جیب مردم ندارند. این اقدام قطعا باب تازه ای برای پیشرفت و شناخته شدن طب اسلامی باز می کند ان شاءالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
6
9
نه کار خوبی نکرده ، علم طب جدید موثره و امید زندگی رو زیاد کرده
خوبه که طرفداران زیادی این آقای روحانی افراطی نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
3
6
با سلام و احترام. چرا نسبت به علم و دانش جديد قدر وناشناسي و بي احترام هستيد؟ مگر مي‌‌شود با گل گاوزبان و سنبل طيب ميگرن و ايدز و مثلا همين كرونا رو درمان كرد. اگر شما مي توانيد با علم بوعلي سينا حصبه و وبا و فلج اطفال درمان كنيد. اگر مي توانيد هپاتيت رو درمان كنيد. اگر مي توانيد پيوند قلب و كبد انجام بدهيد و دريچه قلب تعويض كنيد. اگر مي توانيد انگشتان دست قطع شده يك كارگر زحمتكش را پيوند بزنيد و او را به زندگي برگردانيد. اگر مي توانيد با تجويز اسپرين يا كلوپي دوگرل از سكته قلبي يا مغزي جلوگيري كنيد. مي تونيد؟؟؟ اتفاقا شما كاسب كارانه با بي سوادي بدليل بيكاري باچيدين گياهان از صحرا مي خواهيد به مردم بيچاره و كم سواد و زود باور اينها را قالب كنبد و پول و پله به هم بزنيد. شما هستيد كه با انداختن زالو به جان همين مردم بي خرد انها را به هزار درد بي درمان دچار مي كنيد و وقتي بخودشان مي ايند كه در قبرستان در قبري اراميده‌اند. شمائيد كه با حجامت انها را به ..... و دردي بر درد آنها مي‌افزائيد و پولي بر پولهايتان!!!! اقايان دكتر علفي.
ناشناس
|
France
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
6
به ایشون بگید با طب سنتی کرونا رو درمان کنند
ساحل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
8
2
پسر عمومی من دکترا جوابش کرده بودن باخوردن داروهای تبریزیان کاملا خوب شدن هرچند به آتش کشیدن کتاب کار درستی نبود ولی ایشون برخی درمانهاش واقعا فوق العاده ست ای کاش بررسی بیشتری کنن مسئولین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
اعتراض تبریزیان به این دلیل بوده که هریسون با گرفتن رشوه از کمپانیهای داروسازی اون داروها را وارد کتابش کرده و جایگزین داروهای اصلی و مفید کرده
مهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
4
4
من وهمسرم از طب اسلامی استفاده کردیم وکاملا هم راضی هستیم واز خدا میخواهم عمر طولانی به تبریزیان بدهد
س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
3
طب اسلامی کرونا راهم درمان میکند ان شاالله طب اسلام به زودی در تمام جهان فراگیر میشود
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
3
1
طب سنتی ک خوبه و از نظر علمی ثابت شده و بعضی از مریضی هارو درمان میکنه ولی من این آقا رو درک نمیکنم چرا باید علمو آتیش بزنه و بعد از طب اسلامی حرف بزنه؟ایشون باید ب جای اینکار ها سطح علمشونو بالا ببرن( لطفا دست از خرافات بردارین)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
0
2
شما از خودتون بپرسید چرا ایشون کتاب پزشک دیگه ای را آتیش نزده. ظاهرا آقای هریسون با گرفتن رشوه داروهایی غیر مفید را جایگزین داروهای مفید و موثر کرده و با جان مردم تجارت نموده اند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین