کد خبر: ۶۳۳۶۹۷
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶

علیپور: بازیکنان تراکتور بازی را پرخاشگرانه شروع کردند

مهاجم پرسپولیس با نارضایتی از مشکلات مالی باشگاه گفت: مسئولان قرار بود نیمی از مطالبات ما را پرداخت کنند اما به تعهدات خود عمل نکردند.
آفتاب‌‌نیوز :

علی علیپور مهاجم پرسپولیس عصر امروز (یکشنبه) بعد از پیروزی برابر تراکتور در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: خدا را شکر که با وجود نقل و انتقالات در کادر فنی توانستیم اولین بازی را با قدرت شروع کنیم و سه امتیاز را به هوادارها هدیه دهیم.

مهاجم پرسپولیس درباره مطالبات بازیکنان گفت: همه ما انتظار داشتیم مسئولان به قول خود عمل کنند و قبل از شروع این بازی ۵۰ درصد از حق بازیکنان را به آنها بدهند اما به تعهد خود عمل نکردند. تمام بازیکنان به این پول نیاز دارند و به علت بدقولی مسئولان گله‌مند هستند. امیدوارم هرچه زودتر این مشکل حل شود.

علیپور: بازیکنان تراکتور بازی را پرخاشگرانه شروع کردند

علیپور درباره داور بازی گفت: بازیکنان تراکتور از ابتدا بازی را با پرخاشگری شروع کردند و اگر داور در طول بازی از کارت‌های خود زیاد استفاده کرد، باید خودشان را در این امر مقصر بدانند. با تمام این اوصاف از نظر من داوری این بازی خوب بود.

او درباره رابطه خود با اوساگونا بازیکن جدید پرسپولیس نیز گفت: با هم صحبت می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم که در خط حمله چگونه عمل کنیم و چون تازه به تیم اضافه شده است، تنها با صحبت کردن می‌توان با او هماهنگ شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین