کد خبر: ۶۳۳۷۰۲
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹

تصادف رانندگی جاده سنندج به دیواندره چهار کشته بر جا گذاشت

جانشین فرمانده پلیس راه کردستان گفت:‌ تصادف میان سه خودروی کامیون، وانت پیکان و پراید در جاده سنندج به دیواندره موجب مرگ چهار نفر از سرنشینان این خودروها شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حمید عبدالملکی اظهار داشت:‌ این تصادف در کیلومتر ۱۶ جاده سنندج به دیواندره و در داخل تونل اول رخ داد بطوریکه کامیون واژگون و بر روی ۲ خودروی دیگر افتاد و موجب مرگ راننده و سرنشینان این ۲ خودرو شد.

وی اضافه کرد: راننده وانت پیکان، راننده و ۲ سرنشین خودروی سواری پراید که با فاصله بسیار نزدیک پشت کامیون حرکت می‌کردند در این تصادف رانندگی کشته شدند.

تصادف رانندگی جاده سنندج به دیواندره چهار کشته بر جا گذاشت

سرهنگ عبدالملکی با بیان اینکه هنوز علت حادثه مشخص نیست و تحقیقات کارشناسان ادامه دارد، افزود:‌ اگر خودرو سواری پراید با فاصله بیشتری از وانت حرکت می‌کرد راننده و سرنشین آن از این حادثه جان سالم به در می‌بردند.

وی یادآور شد: به دلیل اینکه این تصادف در داخل تونل اتفاق افتاده جاده سنندج به دیواندره و بالعکس در این محدوده برای مدت یک ساعت مسدود بود و اکنون با بازگشایی محور و کنار کشیدن خودروهای تصادفی، تردد وسایل نقلیه در این مسیر از سر گرفته شد.

طول شبکه راه های استان هفت هزار و ۸۳۴ کیلومتر است که این میزان شامل ۶ هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین