کد خبر: ۶۳۳۷۷۴
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

حزب‌الله: آمریکا دلیل بحران‌های منطقه است/دولت باید از فرصت برای تحقق منافع مردم استفاده کند

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که آمریکا دلیل بحران‌ها و آشوب در منطقه است.
آفتاب‌‌نیوز :

نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشتی در البقاع گفت: صفت شیطان بزرگ صفت واقعی و درستی است چراکه کشوری نبوده که آمریکا در آن دخالت نکرده باشد و ویران نشده باشد. آمریکا دلیل بحران‌ها، آشوب و مشکلات مردم در منطقه و جهان است.

وی درباره دولت لبنان گفت: دولت لبنان در زمان کوتاهی در مقایسه با دولت‌های دیگر تشکیل شد. این دولتی لبنانی است چراکه از طریق پارلمان انتخاب شده است.

قاسم در پاسخ به تبلیغات درباره اینکه این دولتی حزبی است، گفت: این تبلیغات ارزش ندارد و معادله را تغییر نمی‌دهد. برخی گروه‌ها در لبنان آشوب را قبول می‌کنند و در آشوب‌ها شرکت می‌کنند چراکه بخشی از آن نیستند. مشکل خودشان هستند نه دولت. دولت باید فعال باشد و به خاطر منفعت لبنان تلاش کند.

وی تأکید کرد: دولت با فعالیتش ارزیابی می‌شود و برنامه خود را تقدیم می‌کند. باید فرصت کاملی به آن بدهیم تا عملکرد خود را نشان دهد و برای خروج از بحران اقتصادی، اجتماعی و مالی تلاش کند.

نعیم قاسم گفت: برخی از کسانی که با دولت مخالفند آشوب را ترجیح می‌دهند چراکه شرکا نیستند یا به این دلیل که نتوانستند اهداف خود را در تشکیل دولت محقق کنند. برخی از کسانی که به املاک عمومی و خصوصی تجاوز می‌کنند نمی‌توانند مسیر کشور یا گزینه‌های مردم را تغییر دهند. این دولت باید از فرصت خود برای تحقق منافع مردم استفاده کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین