کد خبر: ۶۳۳۸۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

رونمایی از «شناسنامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی»/ عکس

طی مراسمی در سالن اجتماعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، با حضور خانواده شهدا از «شناسنامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» رونمایی به عمل آمد.
آفتاب‌‌نیوز :

با حضور سردار اسدالله گنجعلی فرمانده لشگر عملیاتی ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع)، سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم از کتابچه «شناسنامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» رونمایی شد.
سردار اسدالله گنجعلی که در سالن اجتماعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم سخن می‌گفت، با اشاره به ثمره خون شهدا، گفت: ثمره خون شهدا سبب شد آمریکا مجبور شود با خفت و خواری از منطقه خارج شود.

وی ادامه داد: ثمره خون شهیدان مقاومت اسلامی نابودی داعش و توسعه مرزهای مقاومت و ایران به هزاران کیلومتر آن طرف تر بوده است.

رونمایی از «شناسنامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی»/ عکس

حسینی کاشانی در این برنامه به حضور پرشور شاعران متعهد در حرکت ادبی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: حضور شاعران نشانگر غیرت دینی و حمایت ملی از دلاوری فرماندهان جبهه مقاومت است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم درباره «شناسنامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی»، توضیح داد: در این کتابچه گزیده‌ای از آداب اخلاقی و خصوصیات فردی و اجتماعی شهید قاسم سلیمانی تدوین شده ‌است.

یزدی‌نژاد تصریح کرد: از دیگر بخش‌های این کتابچه، فرم انتخاب رفیق آسمانی و پیمان نامه وفاداری با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

یادآوری می‌شود این شناسنامه به همت بسیج هنرمندان استان قم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین شده است.

منبع: ایبنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
1
6
چقدرررررررر مسخره اید شما
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین