کد خبر: ۶۳۳۸۷۴
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸

آسیب ۱۰ تا ۳۰ درصدی برخی واحدهای مسکونی در خانه‌زنیان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: تعدادی از ساختمان‌های شهر خان زنیان و روستاهای اطراف آن به لحاظ ناپایداری سازه‌های مسکونی پس از زلزله عصر دوشنبه هفتم بهمن دچار آسیب ١٠ تا ٣٠ درصدی شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

محمودرضا رضایی کوچی با اشاره به وضعیت فعلی منطقه زلزله زده خان زنیان، بیان کرد: نقطه کانونی این زلزله ٥.٤ ریشتری خان زنیان و چند روستای اطراف آن بود که خوشبختانه تلفات جانی به جز مداوای چند مصدوم در سر صحنه حادثه، در پی نداشت.

او افزود: به دلیل تخریب برخی ساختمان‌های مسکونی ساکنین مجبور به سکونت موقت در محله‌های امن شدند که از جمله این مناطق سه نقطه اسکان است که توسط جمعیت هلال احمر استان پیش‌بینی شده است.

آسیب ۱۰ تا ۳۰ درصدی برخی واحدهای مسکونی در خانه‌زنیان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به استقرار تیم‌ها و اکیپ‌های امدادی، هلال احمر، اورژانس و ... در این منطقه، خاطرنشان کرد: ارزیابان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در منطقه حضور دارند و پس از ارزیابی خسارت‌ها، تلاش خواهد شد تا تمهیدات لازم در این باره هرچع سریعتر اتخاذ شود.

عصر دوشنبه هفتم بهمن زلزله‌ای به قدرت ۵.۴ ریشتر در عمق ۷ کیلومتری زمین، در ۱۰ کیلومتری شهر خانه‌زنیان از توابع شهرستان شیراز را لرزاند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین