کد خبر: ۶۳۳۸۷۷
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۰

دیدار دختر سردار سلیمانی با سید حسن نصرالله+عکس

«زینب سلیمانی» دختر سپهبد «سردار قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

سید نصرالله در این دیدار خطاب به دختر سردار سلیمانی گفت: خداوند افتخار جهاد و شهادت را نصیب سردار سلیمانی کردند و زندگی ایشان به زیباترین عاقبت ختم شد.

به گزارش شبکه تلویزیونی "المنار" لبنان، دختر سردار سلیمانی پنجشنبه هفته گذشته نیز در مراسم یادبودی که به مناسبت شهادت سردار در حومه جنوبی بیروت برگزار شد، تاکید کرد خون‌های شهدا اکنون به شمشیر ذوالفقاری تبدیل شده که به دشمنان حمله‌ور می‌شود.

دیدار دختر سردار سلیمانی با سید حسن نصرالله+عکس

او در این مراسم که به همت بخش امور زنان حزب‌الله برگزار شد، تاکید کرد:شهدای شما و ما، یعنی شهدای اسلام، افرادی هستند که از اسلام و ارزش‌های آن و ارزش‌های امام خمینی و امام خامنه‌ای تا ابد صیانت کردند. شما سربازان اسلام و محافظان آن هستید. شما سربازان امام خمینی هستند. شما انقلاب هستید و با شما دل‌های خانواده‌های شهدا آرام می‌شود.

سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس جانشین شهید فرمانده نیروهای الحشد الشعبی و هشت تن دیگر از همراهان آنها ۱۳ دی ماه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شده و به شهادت رسیدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین