کد خبر: ۶۳۳۹۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

بهترین هتل‌های مشهد

قطعا معروف‌ترین هتل مشهد، هتل درویشی مشهد است. هتلی بیست و پنج طبقه که بلندترین هتل شهر مشهد و تنها هتل اتریومی است که در شرق کشور ساخته شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

مشهد قلب تپنده گردشگری ایران است. شهری که به لطف حرم مطهر امام رئوف همواره مملو از حضور مهمانانی از سراسر جهان است.

همین محبوبیت سبب شده تا هتل‌های کوچک و بزرگ بسیاری در این شهر ساخته شوند، اما شما در کدام هتل اقامت خواهید داشت؟

بهترین هتل‌های مشهد

برای رزرو هتل در مشهد شاید در میان گزینه‌های مختلف هتل‌های مشهد نزدیک حرم بودن را در الویت قرار می‌دهید و یا ارزان‌ترین هتل‌های مشهد را جستجو می‌کنید.

رزرو آنلاین هتل‌های مشهد با ایران هتل آنلاین، کار شما را بسیار راحت خواهد کرد تا در کنار نزدیکی و ارزان بودن گزینه‌های دیگری همانند بهترین هتل مشهد از نظر مسافرین را هم مدنظر قراردهید.

حتی اگر قصد رزرو آنلاین هتل قصر طلایی مشهد را دارید می‌توانید این کار را با آگاهی از آخرین تخفیفات این هتل انجام دهید.

هتل‌های مشهد با قیمت مناسب نزدیک حرم

هتل آپارتمان ملل مشهد، هتل اترک، هتل قصرالضیافه مشهد، هتل مشهد مشهد، هتل رفاه مشهد، هتل قصر مشهد از جمله نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم مطهرند که از قیمت مناسبی برخوردارند، اما اگر به دنبال لوکس‌ترین هتل‌های شهر مشهد هستید با ما در ادامه همراه باشید.

برای بررسی و مقایسه هتل‌های ارزان و هتل‌های لوکس و همچنین رزرو هتل به صورت اینترنتی می‌توانید در گوگل رزرو هتل را جست و جو کنید تا هتل‌های شهر‌های مشهد، تهران، شیراز، کیش و ... را مشاهده کنید.

هتل درویشی مشهد

قطعا معروف‌ترین هتل مشهد، هتل درویشی مشهد است. هتلی بیست و پنج طبقه که بلندترین هتل شهر مشهد و تنها هتل اتریومی است که در شرق کشور ساخته شده است.

بهترین هتل‌های مشهد

این هتل فوق لوکس، که در سال ۱۳۸۶ آغاز به کار کرده است، در خیابان مشهور امام رضا قرار دارد و فاصله کوتاه ۱.۴ کیلومتری این هتل تا درب ورودی حرم مطهر یکی از برترین ویژگی‌های این هتل است.

هتل درویشی در کنار معماری تحسین برانگیز خود دارای امکانات رفاهی متعددی همچون رستوران‌های مجلل، سوئیت‌ها و واحد‌های اقامتی متنوع و مدرن، مرکز خدمات تخصصی اسپا و ماساژ، حمام ترکی، سونا، جکوزی، ترانسفر رایگان فرودگاهی، روف گاردن، آتلیه عکاسی، تور‌های تفریحی و .. است. همه این ویژگی‌ها سبب شده تا این هتل در ردیف بهترین هتل‌های شهر مشهد قرار بگیرد.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد که از سال ۱۳۸۹ قدم در عرصه هتلداری شهر مشهد نهاده است یکی دیگر از مجلل‌ترین هتل‌های شهر مشهد است.

این ساختمان بیست طبقه با ششصدوده واحد اقامتی فوق لوکس خود در دوفاز، توانسته نظرات مثبتی را جلب نماید. هتل قصر طلایی مشهد نیز در خیابان مشهور امام رضا قرار دارد و تنها دوکیلومتر تا درب ورودی حرم فاصله دارد.

بهترین هتل‌های مشهد

هتل قصر طلایی مشهد که یکی از بهترین هتل‌های شهر مشهد است، در کنار این موقعیت مکانی جذاب با گستره وسیعی از امکانات رفاهی شامل رستوران‌ها و کافی شاپ‌های سنتی و بین المللی، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن بدن سازی، خدمات ماساژ، سالن بیلیارد، ترانسفر فرودگاهی و راه آهن و ... میزبان شما خواهد بود و شما را تا رسیدن به درب حرم همراهی خواهد کرد.

هتل پردیسان مشهد

در میان بهترین هتل‌های شهر مشهد، هتل پنج ستاره پردیسان مشهد هم یکی از محبوب‌ترین هتل‌های این شهر مقدس است که تنها ۱۲ کیلومتر تا باب الجواد فاصله دارد.

این هتل هشت طبقه که از سال ۱۳۸۰ آغاز به کار کرده است، تنها ۱۲ کیلومتر تا بازار رضا و مرکز خرید الماس شرق و ۱۵ کیلومتر تا نمایشگاه بین المللی مشهد فاصله دارد.

اگر به دنبال دوری از غوغای شهر مشهد و دسترسی راحت به حرم مطهر هستید این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها است.
رستوران و کافه‌های متنوع، استخر، اسپا، حمام ترکی، زمین تنیس، سالن بیلیارد در کنار خدمات ترانسفر فرودگاهی از جمله امکانات این هتل لوکس و پنج ستاره است.

هتل الماس ۲ مشهد

در میان هتل‌های پنج ستاره شهر مشهد این هتل یکی از بهترین هتل‌های شهر مشهد از نظر مسافرین است.

هتلی پنج ستاره و مدرن که در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده و دارای معماری منحصربفردی است. این هتل فوق لوکس هم در خیابان امام رضا (ع) قرار دارد که نوید دسترسی آسان به حرم مطهر با یک پیاده روی ۷ دقیقه‌ای را می‌دهد.

دویست و شانزده واحد اقامتی لوکس و چشمگیر، سرویس صبحانه بوفه، پنج سالن پذیرایی و غذاخوری مدرن و مجلل از جمله کافه رستوران روف گاردن و رستوران و تالار پاناروما واقع بر بام هتل، استخر، خدمات ماساژ، استخر کودکان، سونا، جکوزی، بازارچه خرید و سرویس ترانسفر فرودگاهی و راه آهن تنها بخشی از امکانات این هتل لوکس و جذاب است.

بهترین هتل‌های مشهد

هتل هما ۱ مشهد

هتل هما ۱ مشهد هم با کسب امتیاز بالا از منظر مسافرین یکی از بهترین هتل‌های شهر مشهد است.

این هتل پنج ستاره که قبل از انقلاب با نام هتل هایت آغاز به کار کرده بود بعد از یک بازسازی کلی از سال ۱۳۹۶ در دو بخش ساختمان اصلی و بخش ویلایی و آپارتمانی میزبان مهمانان مشهد بوده است.

سرویس رایگان رفت تا حرم از این هتل سبب می‌شود تا فاصله ۶ کیومتری این هتل تا حرم را به راحتی طی کنید.

بهترین هتل‌های مشهد

فضای سبز وسیع، رستوران و کافه، رستوران تابستانی، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری، زمین تنیس، سونا، جکوزی و خدمات ترانسفر برگشت فرودگاهی رایگان گوشه‌ای از امکانات این هتل جذاب و به یاد ماندنی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
جواد یاسمی
|
United States of America
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
5
سلام
میشه قیمت هتل ها رو هم مشخص کنین
اخه بدون قیمت خب نمیتونیم تصمیم بگیریم دیگه
شیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
3
بهترین هتل های مشهد به همراه آدرس، شماره تماس و هزینه اقامت
نسیبه
|
United States of America
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
0
0
هتل های مشهد به دلیل فضای رقابتی که دارند همگی از کیفیت بالایی برخوردارند و هتل های لوکس مشهد واقعا فوق العاده هستند. عالی بود ممنون
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین