کد خبر: ۶۳۳۹۳۶
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس است

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران پیش‌بینی می‌شود به‌ دلیل شرایط جوی پایدار و عدم وزش باد موثر طی امروز (۸ بهمن ماه) و فردا ( ۹ بهمن ماه) هوای پایتخت در شرایط ناسالم به‌ویژه برای گروه‌های حساس باقی بماند.
هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس است
آفتاب‌‌نیوز :

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران امروز (۸ بهمن ماه) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود که عمدتاً ناشی از عدم وزش باد مؤثر و افزایش تردد خودروها در نخستین ساعات روز است.

با تداوم پایداری نسبی جوی و کاهش سرعت باد در طول روز شرایط برای پراکندگی آلاینده‌ها محدود می‌شود و انتظار می‌رود در مناطق پرتردد کیفیت هوا در وضعیت نامطلوب باقی بماند بنابراین با انباشت آلاینده‌ها همراه با افزایش ترافیک شبانگاهی بر غلظت ذرات معلق افزوده می‌شود. در اواخر وقت امروز (۸ بهمن ماه) کیفیت هوا در بیشتر مناطق، ناسالم به‌ویژه برای گروه‌های حساس پیش‌بینی می‌شود.

در نخستین ساعات فردا (۹ بهمن ماه) با توجه به عدم وزش باد مؤثر و با وجود کاهش تردد خودروها در روز تعطیل برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود و رفته‌رفته با رشد ابر در برخی ساعات بعدازظهر و عدم وزش باد مؤثر برقراری شرایط نامطلوب در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

با تداوم این شرایط جوی، احتمال می‌رود در ساعات اوج ترافیک شامگاهی فردا (۹ بهمن ماه) در بیشتر مناطق پایتخت کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۹ و هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بود. این شاخص هم اکنون نیز ۱۰۹ و هوا در شرایط ناسالم برای گروهای حساس است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین