کد خبر: ۶۳۴۰۰۰
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶

سعد حریری: حزب المستقبل ابزاری برای تحریم نخواهد بود

نخست وزیر سابق لبنان با تاکید بر اینکه فراکسیون المستقبل ابزاری برای تحریم و اخلال در مؤسسات نخواهد بود، اظهار داشت: وقتی زمان اتخاذ تصمیماتی که به نفع لبنان باشد فرا برسد، تصمیم‌گیری مناسبی را خواهیم داشت.
آفتاب‌‌نیوز :

به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، سعد حریری، نخست‌وزیر لبنان در توییتی نوشت: به هرکس که به این امر اهتمام می‌ورزد و هرکس که فرصت را برای تقلب در کمپین‌های انتخاباتی مناسب می‌داند تاکید می‌کنم که فراکسیون المستقبل ابزاری برای تحریم و اخلال در نهادها نخواهد بود. این فراکسیون وظیفه خود را انجام داده و از زیر بار مسئولیت‌هایش شانه خالی نکرده و سخنان آن در پارلمان طبق قانون اساسی به صراحت گفته شده است.

وی ادامه داد: این مکتب رفیق حریری است و هر چقدر هم که سختی‌ها و مشکلات ما تشدید شود از آن منحرف نخواهیم شد. وقتی زمان تصمیم‌گیری که در خدمت منافع لبنان باشد، فرا برسد تصمیم مناسبی می‌گیریم و کشور عزیزمان و مردم خوب آن را به خداوند واگذار می‌کنیم.

سعد حریری: حزب المستقبل ابزاری برای تحریم نخواهد بود

سعد حریری درباره آنچه تلویزیون الجدید در مورد املاک رفیق حریری گزارش کرد، گفت، وی تنها صاحب یک خانه در بیروت بود.

وی در توییت‌هایی نوشت، مصادره بازارها و موسسات بیروت اقدامی مردود، محکوم و مشکوک است؛ چه از سوی کسانی که اقدام به آن می‌کنند و یا بر آن سرپوش گذاشته و یا ترغیب به این امر می‌کنند. میادین بیروت برای آزادی بیان، مخالفت، خشم، تحصن و تظاهرات مسالمت آمیز به روی لبنانی‌ها باز است و پذیرفتنی نیست که به میادین تعقیب و گریز، انتقام و آسیب زدن به املاک خصوصی و عمومی تبدیل شود.

وی ادامه داد: وقتی تلاش‌ها برای حمایت از بیروت در برابر آشوب و خشونت بکار گرفته شود، ما راه را برای هر طرحی که می‌خواهد از خشم مردم برای فتنه انگیزی سوء استفاده کند می‌بندیم. بزرگترین چیزی که در میادین تجمع مردم به وجود آمد، نهادیه شدن وفاداری مردم به لبنان و خواسته های مشترک وعدم گرایش به احزاب بوده است. این دستاورد تاریخی، همه احزاب و رهبری‌ها را در یک سو قرار داد و باید از آن دفاع کرد تا در دام طایفه گرایی سقوط نکند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین