کد خبر: ۶۳۴۰۶۹
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

محورهای چالوس و هراز ۱۱ بهمن یک طرفه می‌شوند

رئیس پلس راه مازندران گفت: برای تسهیل در آمد و شد خودروها محورهای چالوس و هراز روز جمعه ۱۱ بهمن ماه یک طرفه می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ قدمی رئیس پلس راه مازندران با بیان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از دیروز سه شنبه ۸ بهمن ماه در جاده‌های استان، است گفت:تردد انواع وسایل نقلیه ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۱ بهمن ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

او افزود:آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۱ بهمن ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود.

محورهای چالوس و هراز ۱۱ بهمن یک طرفه می‌شوند

سرهنگ قدمی گفت: محور هراز نیز از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۱ بهمن ماه از رودهن به سمت شمال و ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به تهران یک طرفه خواهد شد.

رئیس پلس راه مازندران افزود: آمد و شد انواع کامیون و کامیونت ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امروز چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ۹، ۱۰ و ۱۱ بهمن ماه و همینطور از ساعت ۶ تا ۱۲ روز شنبه مورخ ۱۲ بهمن ماه هم در محور هراز ممنوع است.

او گفت:تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۱۱ بهمن ماه از مسیر شمال به جنوب محور سوادکوه ممنوع است.

او از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئن در جاده‌های ارتباطی مازندران تردد کنند.

سرهنگ قدمی افزود:مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین