کد خبر: ۶۳۴۲۷۱
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
فرمانده انتظامی استان بوشهر:

بیش از ۶۰ میلیارد ریال طلای قاچاق در بوشهر کشف شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با هوشیاری مأموران ایست و بازرسی شهرستان «عسلویه» یک خودروی سواری با ۷۰۲ گرم طلای قاچاق متوقف و یک نفر متهم دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار خلیل واعظی  اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی شهرستان عسلویه در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی بیشتر مقدار ۷۰۲ گرم طلای ۲۱ عیار قاچاق از این خودرو کشف و راننده نیز به علت ضدونقیض گویی های متعدد تحت نظر قرار گرفت.

بیش از ۶۰ میلیارد ریال طلای قاچاق در بوشهر کشف شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با انتقال خودرو و متهم به محل پلیس «امنیت اقتصادی» و انجام تحقیقات اطلاعاتی و تخصصی بیشتر پلیس از اختفا مقدار بیشتری طلای قاچاق در شهر «بندرعباس» به‌وسیله این متهم مطلع شد.

وی تصریح کرد: درنتیجه تعامل بین استانی و با کسب مجوز قضائی و همکاری افسران پلیس امنیت اقتصادی «هرمزگان» از کارگاه این متهم در شهر بندرعباس مقدار ۱۰ کیلوگرم طلای ۲۱ عیار دیگر نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ارزش ریالی طلاهای کشف‌شده را ۶۲۴ میلیارد ریال عنوان کرد و خاطرنشان کرد: متهم با قرار مناسب روانه زندان و تحقیقات در خصوص روشن شدن ابعاد بیشتر این حادثه ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین