کد خبر: ۶۳۴۴۳۰
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا/ ایران با نفرات المپیکی در بیروت

ترکیب تیم ملی تکواندو در رقابت های قهرمانی آسیا مشخص شد.
ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا/ ایران با نفرات المپیکی در بیروت
آفتاب‌‌نیوز :

فریبرز عسکری با اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۲۰، اظهار کرد:آرمین هادی‌پور در وزن دوم، سروش احمدی در وزن سوم، میرهاشم حسینی در وزن چهارم، امیرمحمد بخشی در وزن پنجم، مهران برخورداری در وزن ششم و سجاد مردانی در وزن هشتم ترکیب تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا خواهد بود.

سرمربی تیم ملی تکواندو افزود: چند سالی است این رقابت ها در ۸ وزن برگزار می‌شود اما به غیر از میزبان که می‌تواند با ۸ نماینده در این مسابقات حاضر شود، سایر کشورها می‌توانند از ۶ تکواندوکار استفاده کنند. ما در وزن یک و هفتم نماینده ای نخواهیم داشت و در اوزان دیگر سعی کردیم از بهترین نفرات خود استفاده کنیم. نفرات المپیکی شامل هادی‌پور، حسینی و مردانی بدون انتخابی در ترکیب قرار گرفتند، سروش احمدی موفق به شکست فرزان عاشورزاده شد، امیرمحمد بخشی در انتخابی ورود به تیم ملی اول شد و در لیگ نیز نفر مستقیم خود را شکست داد و مهران برخورداری نیز در وزن ششم انتخاب شد.

وی تصریح کرد: با توجه به امتیاز این رقابت ها برای نفرات المپیکی، مجبور هستیم از این نفرات برای حفظ و افزایش امتیاز نفراتمان در مسابقات قهرمانی آسیا استفاده کنیم. در این مسابقات کشورهای خوبی مانند چین، تایلند، ازبکستان، قزاقستان و تک ستاره های دیگر تیم‌ها حضور دارند و قطعا شاهد رقابت‌های جذاب و سنگینی خواهیم بود.

رقابت‌های قهرمانی قاره آسیا در بخش‌های پاراتکواندو، پومسه و کیوروگی (انفرادی و تیمی) و گروه مردان و زنان از ۱۲ اسفندماه در شهر بیروت کشور لبنان برگزار می‌شود و به مدت ۵ روز ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین