کد خبر: ۶۳۴۴۹۸
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳

آخرین جزئیات تعلیق موقت پروازهای مستقیم چین/ پرواز ۲ شرکت خط هوایی چین متوقف شد

مقام مسئول شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از جزئیات تعلیق موقت پروازهای چین و توقف پرواز ۲ شرکت هواپیمایی ماهان و چاینا ساتر خبرداد.
آخرین جزئیات تعلیق موقت پروازهای مستقیم چین/ پرواز ۲ شرکت خط هوایی چین متوقف شد
آفتاب‌‌نیوز :

علی کاشانی درباره تعلیق موقت پروازهای مستقیم بین ایران و چین به دلیل بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع آن به داخل کشور اظهار داشت: شب گذشته به دستور معاون اول رئیس‌جمهور پروازهای مستقیم ایران به چین و بالعکس به طور موقت تعلیق شد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) افزود: شب گذشته زمانی که دستور تعلیق موقت پروازهای ورودی و خروجی از / به کشور چین صادر شد، پرواز هواپیمای چایناساتر حدود ۵ دقیقه بعد و در ساعت ۲۰:۴۵ روز گذشته وارد فرودگاه امام شد و سپس پس از مسافرگیری از کشور خارج شد.

آخرین جزئیات تعلیق موقت پروازهای مستقیم چین/ پرواز ۲ شرکت خط هوایی چین متوقف شد

کاشانی ادامه داد: همچنین پروازهای شانگهای و گوانگجو ساعت ۲۱ فرودگاه را ترک کرده بودند و پرواز برومکه شرکت چایناساتر نیز ساعت ۲۲ روز گذشته فرودگاه امام را ترک کرد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اظهار داشت: پس به این ترتیب تا دیشب ۳ پرواز از کشور ما به مقصد چین رفت.

وی افزود: همچنین شرکت هواپیمایی ماهان دو پرواز به مقصد شانگهای و گوانگجو داشت که روز گذشته ساعت ۲۱ انجام شده بود، اما چون آن هواپیماها ملکی ایران بودند و باید به کشور برمی‌گشتند، امروز ساعت ۵ بامداد و ۵:۴۰ به کشور برگشتند و پس از آن هیچ پرواز مستقیمی به/از کشور چین در فرودگاه امام(ره) تا مصوبه بعدی در این باره نداریم.

کاشانی اظهار کرد: البته ممکن است پروازهای کانکشنی نظیر ایرفلوت، ترکیش ایرلاین و امارات در کشور ما توسط ایرلاین‌های دیگر داشته باشیم، اما پروازهای مستقیم در مسیر چین تعلیق موقت شده است.

وی تاکید کرد: همچنین نمایندگان وزارت بهداشت و درمان در فرودگاه به صورت منظم و دقیق از همه پروازها معاینه پزشکی از مسافران به عمل می‌آورند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین