کد خبر: ۶۳۴۸۶۵
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸

۱۳ دانش آموز در کنیا به دلیل ازدحام جمعیت جان باختند

۱۳ دانش آموز یک مدرسه ابتدایی در پایتخت کنیا هنگام ترک مدرسه به دلیل ازدحام جمعیت جان خود را از دست دادند.
آفتاب‌‌نیوز :

چندین دانش آموز یکی از مدارس ابتدایی در شمالی غربی «نایروبی» پایتخت کنیا دوشنبه بعد از ظهر به وقت محلی هنگام ترک مدرسه به دلیل ازدحام جمعیت جان باختند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «بی‌بی‌سی» این حادثه ساعت ۱۷ به وقت محلی و حین ترک کلاس‌ها رخ داده است. رئیس پلیس منطقه تأیید کرد که دستکم ۱۳ دانش آموز در جریان این حادثه جان خود را از دست داده‌اند. در جریان این حادثه حدود ۴۰ دانش آموز دیگر نیز مجروح شده و به بیمارستان انتقال داده شدند که البته برخی بعد از مداوای سطحی ترخیص شدند.

۱۳ دانش آموز در کنیا به دلیل ازدحام جمعیت جان باختند

دلیل ازدحام جمعیت در این مدرسه ابتدایی حین خروج هنوز مشخص نشده، اما فرمانده پلیس گفته است که تحقیقات برای روشن شدن ماجرا شروع شده است. برخی گزارش‌ها حاکیست که عجله دانش آموزان برای ترک مدرسه و هجوم به سوی یک پلکان چوبی موجب این حادثه غم‌انگیز شد.

تصاویر منتشر شده از این حادثه از حضور جمعیت نگران در بیرون بیمارستان محل بستری شدن دانش آموزان مجروح حکایت دارد. به دنبال وقوع این حادثه، وزیر آموزش کنیا نیز به خانواده‌های قربانیان این حادثه پیام تسلیت فرستاد.

روز گذشته نیز ازدحام جمعیت در جریان مراسم مذهبی در یک استادیوم ورزشی در شمال تانزانیا، به مرگ حداقل ۲۰ نفر و جراحت ده‌ها تن انجامید.

۱۳ دانش آموز در کنیا به دلیل ازدحام جمعیت جان باختند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین