کد خبر: ۶۳۵۰۹۶
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

منواکسید کربن جان ۱۴نفر کردستانی را گرفت

مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان گفت: در ۹ماهه سال جاری ۱۴نفر بر اثر گاز گرفتگی در استان کردستان جان خود را از دست دادند.
آفتاب‌‌نیوز :

بهتاش خانی‌آباد اظهار کرد: در ۹ ماهه سالجاری ۱۴ نفر بر اثر گاز گرفتگی در استان کردستان جان خود را از دست دادند و این در حالی است که فوت شدگان گاز منواکسید کربن در مدت مشابه سال قبل ۷ نفر بوده است.

وی افزود: از تعداد فوت شدگان گاز گرفتگی ۹ ماهه امسال ۱۲نفر مرد و ۲ نفر دیگر زن بودند.

منواکسید کربن جان ۱۴نفر کردستانی را گرفت

کاهش ۱۳.۷درصدی فوت شدگان حوادث رانندگی

مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان، ذکر کرد: در ۹ ماه امسال ۲۷۸ نفر بر اثر حوادث رانندگی در راه های برون شهری، درون شهری و روستایی جان خود را از دست داده اند که نسبت به ۳۲۲نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۳.۷ درصدی را داشته است.

خانی‌آباد بیان کرد: براساس این گزارش ۲۱۶ نفر در جاده های برون شهری، ۳۶نفر درون شهری و ۲۶ نفر دیگر در جاده های روستایی بوده که ۲۱۵ نفرمرد و ۶۳ نفر زن بودند این در حالی است که از ۳۲۲ نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل ۲۶۰ نفرمرد و ۶۲ نفر دیگرزن هستند.

وی به آمار نزاع در استان اشاره کرد و گفت: در۹ ماهه امسال ۹ هزار و ۱۰ نفر به دلیل نزاع به ادارات پزشکی قانونی کردستان مراجعه کردند که نسبت به ۸ هزار و ۸۵۸ نفر مدت مشابه سال قبل ۱.۷درصد رشد داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان، افزود: از این تعداد ۶ هزار و ۷۲۶ نفر مرد و ۲ هزار و ۲۸۴ نفر زن بودند این در حالی است که از کل مراجعه کنندگان نزاع ۹ در سال گذشته ۶ هزار و ۵۷۱ نفر مرد و ۲ هزار و ۲۸۷ نفر زن بودند.

خانی‌آباد با اشاره به اینکه در سال جاری هفت نفر به علت برق گرفتگی فوت کرده اند، خاطرنشان کرد: در سال گذشته در مدت مشابه ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند.

وی در پایان یادآور شد: امسال ۲۸ نفر به دلیل مصرف مواد مخدر فوت کرده که از این تعداد ۲۶ نفر مرد و دو نفر زن بوده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین