کد خبر: ۶۳۵۱۴۰
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

گل‌محمدی: بازیکنان پرسپولیس با ذهنیت برنده به دنیا آمده‌اند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ازیکنان باغیرتی داریم که همیشه در شرایط حساس و سخت می‌توانند تصمیمات درستی بگیرند. این به خاطر ذهنیت آنهاست زیرا آنها «برنده» به دنیا آمده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: یک بازی ویژه را در پیش داریم که یکی از مهم‌ترین بازی‌های آسیا و جهان و نمایش بزرگی از حضور هواداران، رسانه‌ها و اهالی فوتبال است.

وی افزود: خوشحالم مقابل تیمی بازی داریم که نسبت به نیم‌فصل نخست شرایط بهتری دارد و می‌توانیم قابلیت‌های خود را نمایش دهیم. پرسپولیس در سال‌های اخیر هم از نظر فوتبالی عملکرد خوبی داشته و هم نتایج خوبی گرفته است.

گل‌محمدی: بازیکنان پرسپولیس با ذهنیت برنده به دنیا آمده‌اند

سرمربی پرسپولیس گفت: بازیکنان باغیرتی داریم که همیشه در شرایط حساس و سخت می‌توانند تصمیمات درستی بگیرند. این به خاطر ذهنیت آنهاست زیرا «برنده» به دنیا آمده‌اند. امیدوارم فردا هواداران پرسپولیس شادتر از استقلالی‌ها باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتشار مبالغ دریافتی فصل گذشته بازیکنان پرسپولیس در روحیه آنها تاثیر گذاشته است؟ گفت: انتشار این ارقام در آستانه این بازی بزرگ عجیب است و از آن بوی شیطنت و خیانت می‌آید. اما بازیکنان پرسپولیس از نظر ذهنی به اندازه‌ای بزرگ هستند که به این مسئله فکر نکنند. آنها مشکلات بزرگ‌تر از این را هم تجربه کرده‌اند و سربلند بیرون آمده‌اند.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که چرا مانند تیم‌های دیگری که سرمربیگری آنها را به عهده داشته، در پرسپولیس بر بازی مالکانه تاکید نمی‌کند؟ گفت: برای تمرین کردن این شیوه فوتبال دست کم به چند هفته تمرین بدون مسابقه رسمی نیاز است و باید در پیش‌فصل روی آن کار شود. وقتی به پرسپولیس آمدم کمتر از ۲ هفته وقت داشتم و نمی‌توانستم روی فوتبال مالکانه تمرکز کنم چون ممکن بود همین قابلیت‌های فعلی تیم هم از بین برود. در دفاع تیمی و انتقال توپ از دفاع به حمله خوب هستیم و در حال حاضر روی این ویژگی‌ها تمرکز می‌کنیم.

وی درباره تغییر پست مهدی ترابی گفت: بازیکنان در طول مسابقه جا به جا می‌شوند. ترابی هم بیشتر زمان بازی را در همان جای خود حضور دارد.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقه با استقلال از آنتونی استوکس استفاده می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: این بازیکن از نظر بدنی در شرایط خوبی نیست و به چند هفته زمان نیاز دارد. فردا در فهرست تیم حضور دارد و اگر نیاز شد از او استفاده می‌کنیم.

وی درباره شرایط مالی تیم گفت: مسوولین باشگاه قول داده‌اند امروز مبلغ پرداختی به بازیکنان تا ۵۰ درصد برسد اما هنوز که پیامک واریز پول نیامده است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه آیا در مسابقه فردا با تفکر هجومی بازی می‌کنید؟ گفت: مربیان و هواداران دوست دارند در شهرآورد نبازند و به همین دلیل احتیاط در دستور کار تیم‌هاست. این ویژگی ذاتی این مسابقه است. شهرآورد یک بازی ویژه است و بازیکنان باید روی آن تمرکز زیادی داشته باشند چون همین تمرکز، نتیجه بازی را مشخص می‌کند. با توجه به نشانه‌هایی که وجود دارد، قول می‌دهم فردا یک بازی زیبا انجام می‌شود.

وی درباره مشکلات مربوط به فروش بلیت مسابقه گفت: دیشب فیلم بازی رفت را می‌دیدم. خالی بودن بخش زیادی از صندلی‌ها برایم دردناک بود. دیروز فیلم یکی از مسابقات قدیمی را که خودم به استقلال گل زدم هم می‌دیدم. متاسفانه حس و حال شهرآوردهای قدیم را از بین برده‌اند. لازم است روی این مسئله کار شود. با این کار زیبایی‌های فوتبال از آن گرفته می‌شود. فوتبال برای تماشاگران است و باید هواداران از تماشای آن لذت ببرند.

پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ فردا در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف استقلال می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین