کد خبر: ۶۳۵۱۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲

جهانبخش باز هم پورشه هدیه گرفت+عکس

هواداران برایتون علیرضا جهانبخش را به عنوان بهترین بازیکن ماه ژانویه انتخاب کردند. جهانبخش بدین ترتیب برای دومین ماه متوالی به خودروی پورشه 911 دست پیدا کرد که قیمت پایه این خودروی لوکس 91 هزار دلار است.
آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه برایتون جایزه انتخاب علیرضا جهانبخش به عنوان بازیکن برتر ماه را به این بازیکن تحویل داد.

درخشش در هفته‌های اخیر توانست علیرضا جهانبخش را از روزهای بد به محبوب‌تر شدن در برایتون برساند، تا جایی که هواداران این تیم در نظرسنجی باشگاه برای انتخاب بهترین بازیکن ماه ژانویه، نام علیرضا جهانبخش را انتخاب کردند تا جایزه ویژه به این بازیکن برسد.

جهانبخش باز هم پورشه هدیه گرفت+عکس

با اعلام باشگاه برایتون، علیرضا جهانبخش، هافبک ملی پوش ایرانی به دنبال ضربه حیرت انگیز مقابل چلسی که به تساوی یک بر یک مقابل شاگردان فرانک لمپارد ختم شد در رقابت با لئاندرو تروسار و برناردو به عنوان جایزه بهترین بازیکن ماه ژانویه دست پیدا کرد.

براساس گزارش رسانه‌ها، این بازیکن ایرانی که همچنین مقابل تیم بورنموث سریعترین گل تاریخ این باشگاه را به ثمر رسانده بود 80 درصد از آرا را به خود اختصاص داد.

با انتخاب علیرضا جهانبخش به عنوان بازیکن ماه باشگاه برایتون، اسپانسر این باشگاه آخرین مدل خودرو پورشه پانامرا را به این بازیکن ایرانی هدیه داد تا جهانبخش دومین بار این جایزه را در کمتر از یک ماه از باشگاه برایتون دریافت کند. پیش از این، گل علیرضا جهانبخش به چلسی به عنوان گل برتر ماه انتخاب شد و همین جایزه را دریافت کرد. جایزه قبلی جهانبخش به رنگ مشکی بود اما او اینبار جایزه سفید رنگ را از اسپاسر گرفت.

قیمت پورشه پانامرا در بازار ایران نزدیک به 3 میلیارد تومان است، بدیتن ترتیب مهاجم تیم ملی ایران با درخشش خود طی همین ماه توانست نزدیک به 6 میلیارد تومان از باشگاهش هدیه بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
4
خوش به حالش...
خودشو نجات داد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین